[ad_1]
Salesforce با راه اندازی Hyperforce ، بازآفرینی پلتفرم ابر عمومی ابر شرکت ، آخرین اخبار مربوط به بزرگترین کالاهای خود را دنبال کرد. ایده این است که تمام داده های استفاده شده توسط پلت فرم Salesforce Customer 360 اکنون می توانند در هر ابر عمومی که مشتری انتخاب می کند ذخیره شوند.
Hyperforce وعده داده ضمن داشتن استانداردهای امنیتی بالایی که مشتریان Salesforce انتظار دارند ، بالاترین سطح عملکرد B2C و B2B را ارائه دهد ضمن اینکه از انعطاف پذیری ابر عمومی استفاده می کند. علاوه بر این ، Hyperforce همچنین سازگاری به عقب را تضمین می کند ، بنابراین با هر برنامه Salesforce ، سفارشی سازی و یکپارچه سازی کار می کند.
برت تیلور ، رئیس و مدیر عامل شرکت Salesforce گفت: “هر شرکتی در حال حاضر با یک ضرورت روبرو است – سریع دیجیتال شدن.” “Salesforce Hyperforce جهشی کوانتومی در روشی است که Salesforce می تواند تحول دیجیتالی مشتریان جهانی ما را تسریع کند و آنها را قادر به رشد سریع و در مقیاس بزرگ در سیستم عامل قابل اعتماد ما کند.”
استراحت صفر
اگرچه به عنوان پلت فرم شماره یک CRM در جهان شناخته می شود ، اما معماری پشت Salesforce از این بروزرسانی بهره مند می شود. ویروس کرونا و ایجاد اختلال در تجارت که باعث ایجاد آن شده است همچنین بدان معنی است که مشتریان Salesforce احتمالاً از استقامت بیشتر تجارت از سیستم عامل CRM خود استقبال می کنند.
همچنین Hyperforce به دلیل روشی که می تواند برای جلوگیری از ایجاد اختلال در مشتریان فعلی ایجاد کند ، ستایش شود. علاوه بر ارائه بازخورد ، به مشتریان این امکان را می دهد تا انتخاب کنند که داده های خود را در محیط ابر عمومی ذخیره کنند ، و اطمینان حاصل شود که آنها از تمام مقررات انطباق پیروی می کنند.
اعلامیه Hyperforce ممکن است تحت الشعاع سایر اخبار مهم Salesforce باشد که در این هفته رونمایی شده اند. این شرکت تأیید کرد که آماده است برای خرید یک ابزار ارتباطی برای شرکت های Slack در معامله ای به ارزش 27.7 میلیارد دلار.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir