همراهی با آخرین اخبار ممکن است دشوار باشد ، به همین دلیل گوگل از اوت ماه اکتبر Google News Showcase را به عنوان بخشی از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری برای کمک به پایداری کلی شرکای خبری خود در سراسر جهان راه اندازی کرد.
اما اکنون غول جستجو اعلام کرده است که چندین به روزرسانی جدید در News Showcase ارائه می دهد که این محصول حتی برای ناشران خبر و هم برای مصرف کنندگان مفیدتر خواهد بود.
اول ، Google به زودی با مشارکت ناشران منتخب اخبار ، دسترسی کاربران به تصاویر پس زمینه را به کاربران آغاز می کند ، زیرا دیوارهای پرداخت شده بخشی مهم از استراتژی های درآمد برخی ناشران است. این شرکت به شرکای شرکت کننده پرداخت می کند تا دسترسی محدودی به محتوای دیواری پرداخت شده به کاربران نمایشگاه نیوز داشته باشند و در عوض این کاربران در ناشر اخبار ثبت نام می کنند تا راهی برای ایجاد ارتباط با خوانندگان به ناشران ارائه دهند.
Google برای یافتن محتوای با ارزش تر از سازمان های خبری مورد علاقه خود برای کاربران ، Google همچنین نوع جدیدی از News Showcase را معرفی می کند که شامل لیستی از مقالات مهم است که روزانه توسط ناشران مورد علاقه خود انتخاب می شوند. همزمان ، نشریات ملی و محلی مربوطه هم اکنون در نمایش های For You و همچنین در منطقه ویژه ای برای افتتاح نشریه جدید News Showcase در Newstand در Google News به کاربران نشان داده می شود.
ویترین خبر
از زمان راه اندازی اولین نمایشگاه ویترین خبر ، دو ماه پیش ، تعداد نشریات جهانی که امضا کرده اند تقریباً دو برابر شده است.
در حال حاضر نزدیک به 400 نشریه خبری در کشورهایی مانند آلمان ، برزیل ، آرژانتین ، کانادا ، فرانسه ، انگلستان و استرالیا وجود دارد و گوگل در حال حاضر با سایر کشورها در حال مذاکره است تا انتشارات خود را به ویترین خبر اضافه کند. برخی از شرکای جدید قابل توجه شامل نشریاتی مانند Le Monde ، Courrier International ، L’Obs ، Le Figaro ، Libération و L’Express در فرانسه و Página12 ، La Gaceta و El Día در آرژانتین هستند.
نمایشگاه اخبار در حال حاضر فقط در آلمان و برزیل در دسترس است ، اما گوگل قصد دارد به زودی این محصول را در کشورهای دیگر از جمله هند ، بلژیک و هلند روانه بازار کند.
علاوه بر این به روزرسانی های جدید ، News Showcase به Google News در iOS گسترش یافته است و به زودی به Google News در وب و به زودی کشف خواهد شد. معیارهای ویترین خبر نیز به زودی در Search Console ظاهر می شوند ، بنابراین ناشران داده های بیشتری برای درک بهتر مقالات و موضوعاتی دارند که کاربران به آنها پاسخ می دهند.
منبع: subtitle-news.ir