[ad_1]
بازی های نسل
با توجه به اینکه PS5 و Xbox Series X در حال حاضر در طبیعت هستند ، TechRadar در حال بازگشت به بازی هایی است که این نسل را عالی کرده اند. وارد این هفته می شوید؟ کنترل (2019).
در کنترل ، درگیری در عنوان است: شما در نقش جسی فودن ، یک ولگرد ناچیز هستید که به نظر می رسد با ورود به دروازه های آسمان خراش نیویورک که به عنوان دفتر مرکزی دفتر کنترل فدرال است ، در پایان یک رمز و راز بسته می شود. وی گفت که برادر گمشده اش در داخل است. اما آژانس دولتی سایه در هرج و مرج است زیرا دشمن بین ابعاد به هر گوشه عجیب و غریب ساختمان حمله می کند. جسی باید برگردد … شما تصویر را می گیرید.
مانند محبوب قبلی Remedy Entertainment ، Alan Wake ، Control یک ماجراجویی سوم شخص است که به شدت تحت تأثیر رسانه های محبوب قرار گرفته است – در این مورد ، X-Files ، سبک آن در دوران مردان دیوانه – برای بازیکنان تا کشف کنند چه اتفاقی می افتد در صورت برخورد سکولار خیلی عجیب. این حس مکان اغراق آمیز ، همراه با وحشت فراطبیعی و تفنگ بازی مهیج است که تجربه ای از سرگرمی های مزاحم را به فروش می رساند.
اجرای ایده Control همان چیزی است که به آن جایگاهی در میان بازی های Generation ما می بخشد ، اما پیش فرض آن نیز قابل ستایش است: این یکی از معدود موارد موجود در لیست است که یک IP اصلی است ، نه یک دنباله صیقلی برای یک حق رای دادن که از قبل مشهور است. وقتی جسی وارد مقر FBC می شود ، بازیکنان دنیای بازی را در کنار او کشف می کنند و بیشتر از س questionsالات پاسخ ها را نشان می دهند.
اما پسر ، آیا اینکه بدانیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم ، یک لذت است؟
https://www.youtube.com/watch؟v=9QkLwj66bM0
بازیکنان بازی را با بردن عمیق تر جسی به مقر FBC ، یک ساختمان بتونی وحشیانه در اطراف یک اتصال ماوراal الطبیعه باستان به نام Oldest House ، سپری می کنند ، زیرا او هنگام دفع چندین بعدی وی که از ساختمان به عنوان دفع می کند ، درگیر مجموعه ای از مصنوعات تحریف کننده می شود. ساحل برای تهاجم جهانی.
جسی ، با داشتن رازهای خاص خودش ، سرگردان می شود و به عنوان مدیر جدید FBC به یک رهبر تبدیل می شود ، و تاریخچه خود را از یک سلسله مداد که سعی دارد عجیب و غریب “غیر طبیعی” داشته باشد ، نشان می دهد تا بقیه ما بتوانیم زندگی خسته کننده و عادی داشته باشیم.
در دست گرفتن کنترل
خوشبختانه ، از مزایای شغل جدید جسی می توان به اسلحه تغییر شکل و مجموعه ای رو به رشد از نیرو های تلکینتیک اشاره کرد که بازیکنان برای از بین بردن دشمنان هیس – در واقع هواپیماهای بدون سرنشین اداری و نیروهای امنیتی FBC – را با کنار گذاشتن شادی آور استفاده می کنند. پاره كردن تكه هاي بتن از ديوارها براي پرتاب دشمنان در حال پرتاب كردن و معلق ماندن در هوا براي دريافت زواياي بهتر براي عکس هايي كه جاي مناسبي دارند ، شورش است. هر نقطه جدیدی از نقشه که پس از یک تیراندازی طولانی از کنترل هیس خارج می شوید ، به نظر یک پیروزی خوب تیم تیم است.
قدرت تیراندازی و روان بسیار عالی است ، اما آنها فقط پیش زمینه اصلی شادی واقعی هستند: کشف اینکه FBC چه جهنمی است و چقدر این چیزهای هیس را احترام می کند. مجموعه های معمول گزارش های متنی ، خاطرات صوتی و ویدئوهایی که مطابق با قانون مجازات بازی اطلاعات را چکه می کنند ، در دفاتر یکپارچهسازی با سیستمعامل پراکنده وجود دارد. با توجه به اینکه این یک بازی درباره محتوای ماورا الطبیعه است ، البته بسیاری از آنها حکایت هایی جالب درباره زمان ورود یک چیز عجیب به شهر دارند که اغلب به عنوان تحریف لذتبخش آمریکا گفته می شود.
این روزها این یک کلاه قدیمی بازی است ، اما کنترل از طریق طنز متمایز Remedy ارائه می شود و نتیجه آن رمز و راز مرموزی است که او خیلی جدی نمی گیرد. اینها به جای مردان براق سیاه پوش ، پیشخوان های دولتی هستند که با سلاح های منسوخ و دیوان سالاری با دنیای پس از مرگ مبارزه می کنند.
این بازی از ترکیبی از مقامات دولت سکولار که به سختی درب اردک های لاستیکی لعنتی و یخچال ها را نگه داشته اند لذت می برد ، در حالی که هیت مهاجم مضطرب تهدید به شکستن خط می کند. با روحیه کارگردان قدیمی راهنمایی خواهید شد ، اما برای شنیدن توصیه های غیر قابل تحمل او باید یک تلفن چرخان را بردارید. شما از طریق مکان و زمان در قدیمی ترین خانه دوربری خواهید کرد ، اما این کار را با قدم زدن در خاطره انگیزترین متل انجام می دهید.
هر طور جدی که می خواهید
این بازی یک مرز باریک بین قدرت بخشیدن به بازیکن و تضعیف تخیلات قدرت دارد و جذابیت او در همین جا است. جسی که ژاکت چرمی به تن دارد ، جالبترین فرد در ساختمان است ، بنابراین ظاهراً او برای هدایت سایر اسباب بازی های کنار میز و پیراهن های قرمز انتخاب خواهد شد تا ساختمانی پر از اسرار عجیب را آزاد کند. بازیکنان احساس بدی خواهند کرد تا زمانی که توسط رئیسان سختگیر یا موقعیت های عجیب و غریب (هرچند شاد) از واقعیت تحقق نیافته ، فرومایه خود شوند. همانطور که برای بازگرداندن قلمرو می جنگید ، بلکه همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طبیعت شگفت انگیز و وحشتناک قدیمی ترین خانه می باشید.
اما جسی همچنین کنترل داستان خود را دارد. از ابتدای بازی ، او با چندین سرنخ و س questionsالات زیادی در مورد حوادث ماورا الطبیعه ای که در کودکی تجربه کرده است ، وارد ساختمان FBC می شود ، که برادرش را گرفت و یک موضوع فراتر از ابعاد برجسته را برای او باقی گذاشت. همانطور که او متوجه می شود داستان خودش با مأموریت FBC برای محدود کردن عجیب بودن جهان در هم آمیخته است ، اعتماد به نفس او افزایش می یابد – نه پس از دریافت پاسخ کافی ، بلکه به این دلیل که یاد می گیرد بدون آنها اقدامی انجام دهد (و یک الاغ جدی را لگد بزند).
این کنترل با جهش های دشوار و پایان ناخوشایند ناگهانی کامل نیست (خوشبختانه دو DLC بیشتر اسطوره های دنیای بازی را کشف می کنند). اما Remedy یک جواهر از یک بازی AAA اصلی را در دریایی از دنباله ها و امتیازات ارائه داد – بازی ای که در اطراف یک محیط هیجان انگیز و یک رمز و راز اصلی ساخته شده است و در این باور انسان جای دارد که اتفاق عجیب و غریب در صورت امکان همیشه اتفاق می افتد ، اما فراتر از این می بینید طبیعی. با برخی از پتانسیل های گرافیکی جدی (این یکی از اولین بازی های ردیابی اشعه بود) ، بازی درخشان ، نوشتن خوب و برخی از لحظات بسیار عالی (Ashtray Maze!) ، کنترل واقعاً یکی از بازی های نسل ما است.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir