[ad_1]
برای همه مشاغل ، یکی از پیامدهای بیماری همه گیر Covid-19 افزایش چشمگیر استفاده از فناوری های دیجیتال است که عمدتاً ناشی از نیاز به کاهش تعاملات انسانی و محافظت از بهداشت عمومی است. این موارد شامل برنامه های متمرکز بر مصرف کننده مانند خدمات غذا و تحویل غذا ، نوآوری های تجارت الکترونیکی از طریق تجارت از طریق کسب و کار و راه حل های کنفرانس ویدئویی است که به نظر می رسد هم در دنیای مصرف کننده و هم در شرکت های بزرگ نفوذ کرده است.
به گفته استاتیستا ، نتیجه این افزایش چشمگیر ترافیک جهانی در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی است ، با 22 میلیارد بازدید در ژوئن 2020 در مقایسه با 16.7 میلیارد در ژانویه 2020. اما با مراجعه بیشتر کاربران به اینترنت ، شرکت ها به دنبال فناوری ها و استراتژی های جدید برای جلب توجه آنها هستند. س realال واقعی این است که آنها چگونه این کار را انجام می دهند؟
اکنون زمان آن فرا رسیده است که مشاغل نوآور و چابک استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیکی خود را تغییر داده و از طریق استفاده موثر از خراش دادن اخلاقی به صورت آنلاین ، آگاهی از برند را افزایش دهند.
درباره نویسنده
جولیوس چرنیاوسکاس مدیر عامل شرکت Oxylabs است
به داده های معتبر دسترسی پیدا کنید
برای درک چشم انداز تجارت الکترونیکی و مصرف کنندگان امروزی ، شما نیاز به دسترسی به داده های قابل اعتماد دارید – و بسیاری از آنها! برای سیستم عامل های تجارت الکترونیکی که سعی دارند در دنیای Covid فعالیت کنند ، یک راه حل مقرون به صرفه ، سریع و دقیق ضروری است – ارائه دهندگان سیستم عامل را قادر می سازد تا به طور مداوم از طریق کاتالوگ قیمت / محصول ، پرفروش ترین و حتی اطلاعات در مورد رقبا نظارت کنند. تحویل به نام چند.
اما یک نوع تغییر دریایی در نوع داده های ارزیابی شده و نحوه جمع آوری داده ها وجود دارد. وقتی به آن فکر می کنید ، واقعیت عمومی شدن داده ها اساساً آن را با ارزش می کند ، اما جمع آوری داده ها به صورت آنلاین ، پیروی از بهترین روش ها و به روشی اخلاقی ضروری است.
تراشیدن وب به معنای بدست آوردن مقدار زیادی از داده های عمومی از وب سایت ها است. این داده ها را می توان از صفحات مختلف وب بدست آورد ، و فرایند ممکن است شامل پاک کردن و تبدیل داده ها به یک قالب مناسب باشد. با دسترسی به این دیدگاه های متنوع ، سازمان قادر است حرکات رقبا را ، در هر کجای دنیا که باشد درک کند و از این دانش برای جلو ماندن استفاده کند.
چرا تراشیدن در شبکه مهم است
آنچه امروزه تراش وب را بسیار مهم می کند این واقعیت است که تمام دانش جهان در اینترنت وجود دارد. در بیشتر موارد ، برخی از داده ها در یک صفحه وب جایگذاری می شوند ، اما برای پردازش مجموعه داده ها ، شرکت باید هر یک از این قسمت ها را جمع آوری کرده و همه آنها را در کنار هم قرار دهد. داده های فردی بسیار مفید نیستند ، اما وقتی داده های کافی جمع آوری شود ، می توان آنها را در قالب قابل استفاده جمع آوری کرد ، اطلاعات مهمی را فراهم می کند که به سازمان اجازه می دهد از رقابت جلوتر باشد.
بازیابی این داده ها فرآیندهای زیادی را شامل می شود و شرکت های زیادی هستند که به طور خاص برای جمع آوری دستی داده ها از اینترنت کارمند استخدام می کنند. نقش اصلی آنها مرور دستی وب سایت ها و کپی / چسباندن داده های یک یا چند وب سایت در صفحه گسترده یا فرم است. این روش معایب زیادی دارد از جمله: پرداخت ، دقت پایین تر داده و محدودیت زمانی.
مراکز داده و سرورهای پراکسی مقیم با عمل به عنوان واسطه بین طرف درخواست کننده و سرور ، تراش داده های داخلی را امکان پذیر می کنند. انتخاب هر دو نوع بستگی به مورد استفاده تجاری و / یا موقعیت های جغرافیایی خاص دارد.
هر شرکتی منابعی برای بازیابی داخلی داده ها ندارد. در این موارد ، برون سپاری یک راه حل قابل اعتماد ایده آل است ، زیرا می تواند منابع را برای تمرکز بر بینش داده آزاد کند ، به جای اینکه شما را تحت فشار چالش های جمع آوری اطلاعات قرار دهد.
از رقابت استفاده کنید
از آنجا که اکثر شرکت ها قیمت های خود را بر اساس قوانین عرضه و تقاضا تعیین می کنند ، انعطاف پذیری در قیمت گذاری بسیار مهم است. این امر باعث می شود در حالی که می توانید درآمد بیشتری کسب کنید ، رقابت در بازار راحت تر باشد. اگر یک تجارت نتواند قیمت محصولات خود را به درستی تعیین کند ، احتمالاً درآمد بالقوه رقبای باهوش خود را از دست خواهد داد.
با این حال ، لازم نیست که اینگونه باشد ، زیرا می توان از سرویس های جمع آوری داده برای تنظیم یک استراتژی موثر قیمت گذاری پویا استفاده کرد ، به این معنی که به جای دستیابی به صورت خودکار ، آخرین اطلاعات قیمت گذاری را بازیابی می کند. پس از بدست آوردن این داده ها ، مشاغل می توانند بسته به شرایط بازار قیمت محصولات یا خدمات خود را به روشی مناسب تعیین کنند.
تراشیدن وب باید یک امر عادی باشد
با انطباق مشاغل با Covid ، بسیاری از آنها به سرعت سفرهای خود را در تحول دیجیتال دنبال می کنند. خراش اخلاقی در وب به سرعت به بخشی جدایی ناپذیر از این برنامه ها تبدیل می شود ، زیرا به طور خودکار جمع آوری داده ها را فراهم می کند و به آنها امکان می دهد انعطاف پذیرتر ، آگاه از هزینه و کاربر گرا باشند. بازیابی این داده های عمومی ارزشمند از طریق شبکه های اخلاقی به شما کمک می کند تا با اتوماسیون یکبار مصرف فرایند دستیابی و زمانبر ، استراتژی های بازاریابی خود را بهتر تنظیم کرده ، پیام های هدفمند خود را بهبود ببخشند و پیشنهادات تجارت الکترونیکی خود را ارتقا دهند.
داده ها در اطراف ما هستند ، این بدان معناست که پاکسازی وب ارزش تلاش را دارد ، زیرا بسیاری از شرکت ها کسب و کارهای موفق را در زمینه توانایی جمع آوری داده های عمومی و ارائه خدمات به آنها در هرجایی که مورد نیاز است ، ایجاد کرده اند.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir