[ad_1]
AWS از کنفرانس re: Invent امسال برای اعلام پنج فرصت جدید برای Amazon Connect ، پلتفرم مرکز تماس تلفنی شرکت استفاده می کند.
راه حل های جدید از ابزارهای یادگیری ماشین AWS برای کمک به نمایندگان خدمات مشتری در ارائه تجربه مشتری کارآمد تر ، شخصی و کارآمد استفاده می کنند.
این قابلیت های جدید به نمایندگان مرکز تماس فقط درصورت نیاز به اطلاعات دقیق دسترسی پیدا می کند ، مدیریت وظایف ردیابی مشتری را آسان تر می کند و مدیران را قادر می سازد در تعامل مشتری در هنگام مکالمه تأثیر بگذارند. علاوه بر این ، تمام راه حل های جدید برای استفاده کاملاً به تجربه فنی احتیاج ندارند.
مرکز تماس را دوباره کشف کنید
اولین نسخه از پنج نسخه جدید Amazon Connect Wisdom است (که اکنون برای پیش نمایش در دسترس است) ، داده ها را از طیف گسترده ای از منابع سازمان می دهد تا اطمینان حاصل شود که نمایندگان به تمام اطلاعات مورد نیاز برای کمک فوری به مشتریان نیاز دارند. در همین حال ، پروفایل های کاربری Amazon Connect نمایندگان نمای کاملی از هر مشتری را به نمایندگان ارائه می دهند ، در حالی که لنزهای تماس در زمان واقعی تجزیه و تحلیل متن تماس را ارائه می دهند تا بهترین بازخورد ممکن را به نمایندگان ارائه دهند.
راه حل های جدید دیگر شامل Amazon Connect Tasks است که وظایف نمایندگی مرکز تماس را خودکار می کند ، ردیابی و مدیریت می کند و Amazon Connect Voice ID که از تجزیه و تحلیل صوتی ماشینی برای تأیید اعتبار در زمان واقعی تماس گیرنده استفاده می کند.
از زمان راه اندازی آن در سال 2017 ، آمازون کانکت توسط هزاران شرکت از جمله نیویورک تایمز ، لوازم خانگی GE و Square استخدام شده است. در آن زمان ، اضافه کردن ویژگی های جدید یک اتفاق منظم بود.
“آمازون کانکت انعطاف پذیرترین ، مقیاس پذیرترین ، مقرون به صرفه ترین و مبتکرترین سرویس مرکز تماس است ، تا حدی به این دلیل که از ابتدا در ابر با یادگیری ماشینی عمیق داخلی برای کنترل خودکار ویژگی هایی مانند پاسخ صوتی تعاملی ، ربات های چت ، تجزیه و تحلیل تماس و تجزیه و تحلیل خلق و خو ساخته شده است.” گفت Pasquale DeMayo ، مدیر کل آمازون کانکت در خدمات وب آمازون.
“پنج ویژگی جدید Connect امروز مبتنی بر این اساس است تا نمایندگان خدمات مشتری حتی برای دستیابی بهینه تر و بهینه تر برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز برای ارائه تجربه مشتری سریعتر و کامل تر ، کار را آسان کنند. کارگزاران بر اساس مهمترین موارد و مدیران خدمات مشتری را قادر می سازند تا در زمان واقعی اقدام کنند تا از تماس هایی که به نام تجاری آنها آسیب می رساند جلوگیری کنند. “
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir