[ad_1]
بر اساس گزارش ها ، CRM Salesforce با کار سنگین در حال مذاکره برای خرید یک ابزار همکاری در محل کار Slack است.
اگرچه جزئیات خاص قیمت خرید و زمان آن ناشناخته مانده است ، سهام اسلاک پس از شروع انتشار اطلاعیه های خرید ، افزایش قابل توجهی را تجربه کرد ، در حالی که Salesforce دچار افت ارزش کمی شد. ممکن است سرمایه گذاران از این اقدام قانع نشوند یا نگران قیمت بالقوه خرید باشند.
برای Salesforce و مدیر عامل آن ، مارک بنیوف ، خرید Slack در دست توسعه است. قبل از عرضه سهام اسلک در سال گذشته ، Salesforce به این خرید علاقه داشت ، اما احساس می کرد سهام اسلاک بیش از حد ارزش گذاری شده است. اکنون ، پس از یک دوره دشوار در وال استریت ، ابزار ارتباطات اداری پیشنهاد بسیار جذاب تری به نظر می رسد.
بدون آرامش
از نظر همکاری های بالقوه ، Salesforce می تواند از Slack به عنوان راهی برای برقراری ارتباط مصرف کنندگان با برخی دیگر از ابزارهای خود در محل کار ، از جمله راه حل CRM استفاده کند. اگرچه ارزش اسلک در سال جاری کاهش یافته و مشتریان خود را به دلیل همه گیری ویروس کرونا از دست داده است ، اما همچنان برای بسیاری از سازمان ها – نه تنها برای ارتباطات ، بلکه به عنوان یک نقطه شروع برای سایر برنامه های دفتری – همچنان یک ابزار حیاتی است.
تصمیم Salesforce برای خرید اسلاک نیز ممکن است ربطی به رقابت این شرکت با مایکروسافت داشته باشد. هر دو شرکت تاریخچه پیچیده ای دارند و خرید Slack می تواند باعث افزایش عرضه نرم افزار در محل کار Salesforce شود.
افراد زیادی مایکروسافت را در اختیار نمی گیرند و درآمد کسب می کنند. بعد از اینکه بسیاری از کاربران تصمیم گرفتند به جای آن از تیم های مایکروسافت برای همکاری در محل کار استفاده کنند ، خود اسلک شاهد سهم خود در بازار بوده است. در حالی که طبق گفته تیمز ، اطلاعات مصرف کننده روزانه وی از 15 به 20 میلیون نفر در یک سال افزایش می یابد ، اسلاک می گوید که او در کتابهای خود 130 هزار سازمان متوسط دارد.
از طریق TechCrunch
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir