[ad_1]
این سال نحوه برخورد ما با کار را تغییر داده است.
مکث ناشی از همه گیری ، کارمندان دانش را مجبور کرد که یک شبه به سرعت الگوهای کار خود را تغییر دهند. از روز اول به روز دیگر ، کارمندان به رهبران فناوری اطلاعات متوسل شدند تا ابزارهای مورد نیاز برای ارتباط و سازماندهی را به صورت تیمی و در صورت جدایی جسمی فراهم کنند. CIOs در سراسر جهان به طور ناگهانی با چالش مجدد پشته های فناوری ، تأمین انطباق از راه دور با نیازهای امنیتی و داده ها و اطمینان از پذیرش و دسترسی کامل سازمان ها به ابزارهای مناسب روبرو شده اند.
هنگامی که از مرحله اولیه سازگاری خارج شدیم ، مشخص است که کار اختصاص یافته برای ماندن در اینجاست. با نزدیک شدن به سال جدید ، CIO ها و رهبران IT – به ویژه آنهایی که در سطح سازمانی هستند – با یک چالش جدید روبرو هستند: چگونه ما از حفظ تداوم تجارت به سمت دستیابی به نتایج مهم کسب و کار حرکت کنیم؟
این سوال نباید تعجب آور باشد. این بخشی از شرح وظایف CIO است ، اما چشم انداز تغییر کرده است و باید ملاحظات جدیدی در نظر گرفته شود. 54٪ از تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات که می خواهند سرمایه گذاری خود را در برنامه های مشترک افزایش دهند ، برای استخراج ارزش از بودجه خود و پیشرفت در سال جدید ، چه چیزی باید بدانند؟
درباره نویسنده
کیتی گوزمن رهبر ، رشد و اجرای محصولات در آسانا است
همه می دانند که هیچ کمبودی در کاربردهای تجاری وجود ندارد. در بسیاری از موارد ، این منطقی است – تیم فناوری اطلاعات به مجموعه ای متفاوت از حسابداران که به برنامه های مختلف منابع انسانی نیاز دارند ، نیاز دارد.
با این حال ، چندپارگی در سطح بین شرکت معنی ندارد ، به ویژه هنگامی که صحبت از ارتباطات چند منظوره ، همکاری ، برنامه ریزی پروژه و پیگیری می شود. در یک نظرسنجی اخیر از سازمان های شرکتی ، 55٪ از پاسخ دهندگان می گویند که بین برنامه ها جابجا می شوند زیرا کاری که انجام می دهند با همان برنامه یا ابزار انجام نمی شود و 27٪ دیگر می گویند پیام ها و اقدامات حذف شده اند برای اطمینان از اینکه گردش کار سازمانی در سطح سازمانی حفظ می شود ، دریابید که کدام ابزارها با نرم افزار همکاری موجود شما ادغام شده و مدیر و قابلیت های امنیتی لازم را فراهم می کنند. از آنجا که تیم ها به طور گسترده ای در طول سال آینده توزیع می شوند ، نرم افزار متمرکز بر این جنبه های کاری یک برنامه حیاتی است.
این کارکردها زیر چتر مدیریت کار قرار می گیرند و در اینجا سازمان ها می توانند ضمن ادغام تجارت خود بیش از تداوم ، به دنبال تحکیم ابزار خود باشند.
یک ابزار مدیریت شغلی که به عنوان منبع حقیقت در کل سازمان عمل می کند و با ابزارهای موجود هر بخش ادغام می شود ، می تواند پشته فناوری را ساده کرده و کار را جذابتر کند. اگر بتوان آن را با این برنامه های خاص خاص اجباری یکپارچه کرد ، حتی بهتر.
با این حال ، در سطح دقیق تر ، CIO ها هنگام انتخاب ابزاری چه کسی را در نظر داشته باشند؟
نیازهای کارمندان خود را در اولویت قرار دهید
رهبران فناوری اطلاعات اکنون توانایی تغییر شکل تجربه کارمندان را دارند به گونه ای که مشارکت ، بهره وری و رضایت را به دنبال داشته باشد. بنابراین ، ابزارهای همکاری باید به تیم ها در مورد نقش ها و مسئولیت هایشان شفافیت بیشتری ارائه دهند ، ارتباطات یا فرایندها را ساده کنند و در نهایت زمان بیشتری را برای کارمندان به کار عمیقی که برای آنها مهم است اختصاص دهند.
درک کامل آنچه برای نیروی کار مهم است ، قرار دادن ابزارهای مناسب در دستان مناسب و کمک به رونق مشاغل است. CIO ها و سایر CIO ها نمی توانند روی حباب کار کنند. قبل از سرمایه گذاری در هر راه حلی با مردم صحبت کنید ، با کارمندان مصاحبه کنید ، داده های استفاده را بشکنید و بازار را درک کنید.
با این حال ، برخی از ویژگی ها وجود دارد که از نظر جهانی مفید بوده و قابل تأمل است. به عنوان مثال ، عدم اجرای شفافیت در برنامه های مهم می تواند به وضوح ، استقلال و پاسخگویی منجر شود. در یک ابزار مدیریت شغلی ، اگر تیم ها بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را به میل خود پیدا کنند ، در وقت رفت و برگشت غیرضروری صرفه جویی می شود. اگر آنها درمورد مهلت تعیین شده و مالکیت وظایف صریح باشند ، نیازی به جلسات غیرضروری نیست.
علاوه بر این ، اتوماسیون برای ایجاد یک محل کار کارآمد ، به ویژه در سطح شرکت ، به طور فزاینده ای مهم است. انتخاب ابزاری که بتواند کارهای منظم را انجام دهد ، مانند انتقال داده ها از یک منبع به منبع دیگر ، هم جریان کار را ساده می کند و هم با کاهش زمان صرف شده در مدیر باعث جذابیت بیشتر کار می شود.
در اصل ، هر فناوری در محل کار با زنگ و سوت همراه نیست. این در مورد مصرف کنندگان و تجربه آنها است.
با کار تیم هایی که از راه دور کار می کنند یا در دفتر و خانه توزیع می شوند ، تجربه کاری و تمرکز بر فرهنگ برای تیم ها مهمتر شده و به یک مرز جدا کننده اصلی برای تجارت تبدیل شده است.
علاوه بر این ، فناوری اصلی ترین راهی است که اکنون تیم ها به یکدیگر متصل می شوند ، بنابراین نقش رهبران فناوری اطلاعات در ایجاد فرهنگ شرکتی جذاب و جذاب هرگز بیشتر نبوده است.
در حالی که کار از راه دور کسب و کار را به طیف گسترده ای از استعدادها باز می کند ، بدون اینکه دفتر کار با همکاران در مورد چگونگی جدا شدن از رقابت سر و صدا داشته باشد.
هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد – فناوری مناسب باعث ایجاد فرهنگ سازمانی نمی شود. با این وجود ، فناوری می تواند فارغ از مکان ، به انتقال این فرهنگ کمک کرده و کارمندان را به آن متصل کند. از نظر انتقادی ، این فناوری در سطح شرکت ها در دسترس است که برای ادغام عناصر مختلف مانند همکاری ویدیویی و نرم افزار ارتباطی در یک پلت فرم تک منبع طراحی شده است.
ما ممکن است نتوانیم شخصاً با همکاران جدید ملاقات کنیم ، اما هیچ کس نمی خواهد احساس کند که آنها فقط برای برخی از تجارت های نامرئی و قابل تعویض در حال شنود از لپ تاپ خود هستند. ابزارهای همکاری نه تنها باید به تیم های فعلی در یک راستا بودن کمک کنند ، بلکه الهام گرفتن از تیم همکاران جدید را آسان می کنند. به محض استقبال ، نمایان بودن نقش و مسئولیت های آنها ، و همچنین وظایف هم تیمی هایشان ، و درک صحیح از مأموریت کلی این تجارت ، می تواند منجر به ارتباط و تعهد به کار شود.
امروزه ، برنامه های مهم برای مأموریت بسیار نزدیک به فرهنگ هستند. و یک فرهنگ مشخص با قابلیت های دیجیتالی نه تنها تیم های فعلی را درگیر می کند ، بلکه رقبا را در نبرد برای استعداد تحت الشعاع قرار می دهد.
در سال 2021 رونق می گیرد
در پس زمینه همه گیری ، تیم های فناوری اطلاعات مجبور شدند به سرعت سیستم های سازمانی را تطبیق دهند و به دنبال راه حل هایی باشند که نه تنها امکان تداوم را فراهم می کند بلکه در سطح کار می کند و به مدیریت فرهنگ توزیع شده کمک می کند.
امروزه ، همه جنبه های شغلی از نظر فناوری وابسته است و دارای ابزارهای کاربردی مهمی است که زیربنای هر کاری است که سازمان انجام می دهد ، از تفویض وظایف تا اتصال تیم ها تا تعبیه اعضای جدید.
ابزارهای مدیریت کار و همکاری در هسته اصلی این امر فعالیت می کنند ، که در همه جنبه های تجاری در سطح شرکت کار می کنند. تیم های IT وقتی به آینده نگاه می کنند ، باید به آنچه فناوری ارائه می دهد توجه کنند و نیازهای کارمندان خود را در اولویت قرار دهند و از ادغام مجموعه ابزارهایشان در فرهنگ شرکت اطمینان حاصل کنند.
رفتارهای نادرست وی می تواند سازمان را بدون ارتباط ، تیم های بدون انسجام و شرکای جدید را ترک کند. آن را به درستی درک کنید و زمان عادی بعدی زمان شکوفایی است.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir