ساماندهی بهتر پیستون به خصوص در قسمت رینگها منجر کمتر مصرف روغن می شود. نوشته تحت اشاره ای به این مسئله داراست هر یکسری اکثر اهمیت دید موتورهای بنزینی دو روزگار هست ولی داده ها آن به گونه ای است که به جهت انواع دیگر موتورها و از پاراگراف موتورهای دیزل که مورد به کارگیری ما در بانک اتومبیل آلات می باشد و به جهت تعمیرکاران و استاد کاران نیز می تواند مفید واقع شود . پیستون های بیضی رخ که به جهت جلوگیری از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود کلیدی ابعاد خاصی طرح می گردد.به طوری که در شکل ۷ دیده می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار داراست به اندازه۰۰۶/۰ اینچ یا این که ۱۵/۰ میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر میباشد و قطر پیستون در روی محور ۴۵ سکو ای نسبت به محور ۰۰۳.۰ اینچ یا ۰۷۵/۰ میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. نیروهای بزرگی در حین تغییر تحول جهت پیستون در حرکت بالا و زیر تولید می شوند. 2- دهانه رینگ اولیه نسبت به دهانه رینگ دوم توده خیس می باشد، یعنی دهانه حلقه نخستین نسبت به دهانه حلقه دوم کوچکتر است. این قطعه که عمل رفت و بازگشت را داخل سیلندر موتور انجام میدهد، سبب به حجمی ترکیب سوخت و هوا میشود و همین مخلوط را برای روند احتراق آماده میسازد. وقتی که رسوب دوده و لجن روی پیستون می نشیند، روغنی که از پایین پاشیده می شود موجب خنک شدن جداره داخلی پیستون می شود. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک میان پیستون و دیواره سیلندر را اساسی به کار گیری از روکش های پیستون قلیل اصطکاک ، بخش اعظم کمتر می دهند. در شکل قطع شدن این خنك كاري پیستون بر اثر حرارت حاصل از احتراق منبسط شده و دارای تراز داخلي بوش تماس پیدا مي كند. رینگ های پیستون در اطراف پیستون قرار می گیرند و فاصله مقداری میان دیواره پیستون و سیلندر تولید می کنند. هنگامی مشکلی این چنینی پیش می آید مسئله اهمیت در همین هست که بتوانم منشا پیدایش این براده ها و قطعات ریز وارد شده به باطن محیط احتراق را پیدا کنیم در ضمن مارتل موتور را نیز می بایست گشوده کرد و تمامی ذرات خرده کوچک موجود در آن را تمیز کرده و شستشو داد تا مجدد بعد از آن از تعمیر موتور همین خلل مجددا بروز نکند. پیستونهای مونوترم از یک قطعه فورج شده ساخته می شوند و در نتیجه بر مغایر پیستونهای فرو ترم اساس پیستون(Piston Skirt) دارای بدنه و تاج آن یکپارچه ساخته می شود. به طور کلی ، اندازه پیستون دارای طراحی موتور محدود می شود ، البته پیستون اصلی تولید یک مهر و موم مقاوم در برابر گاز حیاتی دیوار سیلندر ، نقش مهمی در حفظ فشار بالای گاز دارد. همین جور پمپ ها هم در مدارهای رینگ باز (Open Circuit) و نیز رینگ بسته (Close Circuit) در زمینه هیدرولیک صنعتی و هیدرولیک راهسازی (هیدرولیک موبایل) به فعالیت گرفته می شوند. دستگاه پیستون شامل پیستون، رینگ های پیستون(رینگ پیستون) و انگشتی پیستون است.پیستون نسبتاً استوانه ای صورت است.در بالا بسته و در ذیل رابرت پتینسون گشوده است. روغن به طور مداوم یا این که از رخنه های میله های اتصال یا جت های کارگزاری شده در میل لنگ به دیواره های سیلندر پاشیده می شود. میله اتصال نیروی پیستون را به میل لنگ منتقل می نماید و به طور مداوم زیر جاذبه ، فشار و خم شدن قرار می گیرد. پیستون دمپایی منتخب از دامنه را بریده و صرفا سطوحی را که در جلو و پشت دیواره سیلندر قرار دارا هستند باقی می گذارد. در همین حالت تاج پیستون تماما قهوه ای شده هست و الگوی ایده آلی از سوختگی حاصل از کربن میباشد . تاج ، منطقه ای است که مستقیماً حساس گازهای احتراق داغ در تماس میباشد و بسیار داغ می شود. نکته: این نوشتهها می تواند شماره یا سایز حلقه باشد مدل حلقه و یا کارگاه سازنده آن باشد هر علامتی که باشد می بایست آن علامت را در زمان نسبت به سمت بالا قرار دهیم. پیستون از روش یک میله اتصال به میل لنگ متصل می شود. شیار کنترل روغن حیاتی شکاف هایی می باشد که می تواند روغن اضافی را به راحتی به باطن میل لنگ تخلیه کند. سپس میل لنگ , فلایویل را چرخانده و به وسیله سیستمی به نام کلاچ , قدرت ایجاد شده را به جعبه دنده یا این که گیربکس می دهد , آنگاه شما با تعیین دنده , انواع پیستون های خودرو قدرت ساخت شده را به چرخها رسانده و باعث حرکت اتومبیل میشوید . اگر شما هر مدل سوالی در رابطه اهمیت چه جایی و شیوه استفاده از پیستون رونیز دارید، می توانید دارای ما در ورقه وب تماس بگیرید.

ایندکسر