Jenn LaVardera، متخصص تغذیه در شرکت دیلی هاروست مهم هشدار در خصوص غذاهای فرآوری شده گفت: غذاهای فوق فرآوری شده به طور معمول مهم قندها و روغنهای تصفیه شده هستند و اکثر اوقات سدیم بالایی خرید سدیم بروماید دارند. بر کسی پوشیده نمیباشد که غذاهای فرآوری شده، جزء مواد غذایی میباشند که کمترین خاصیت را برای بدن ما دارا هستند و در صورتی رژیم غذایی را بر شالوده مصرف همین مواد غذایی سازه کنید، همین امر میتواند به افزایش وزن و مشکلات دیگر سبب شود. غذاهای مهیا و كنسرو شده، مقدار زیادی نمك دارند. توتها حاوی میزان کمی، ولی قابل توجه ویتامین A هستند که به جهت محافظت از چشم ها، حفظ دید طبیعی و بهبود دید در شب واجب است. ویتامین B۶ همینطور ممکن هست به مراقبت در برابر دیابت نوع ۲ و کمتر وزن کمک کند. هویج محبوبترین میوه برای امداد به سالم دیده است؛ ولی موز نیز سهم خود را دارد. اطلاع در آیتم میزان سدیم غذاها و تحلیل طریق های جدید تنظیم خوراک می تواند به شما در رسیدن به هدف کمتر سدیم امداد نماید و چنانچه همین نکات را به جهت کاهش میزان سدیم مصرفی خود رعایت کنید، به مرور به غذاهای قلیل نمک خیس عادت می کنید و دیگر عادات قبل را کنار میگذارید. یون های سدیم جایگزین کلسیم و سایر یون ها در کمپلکس های رس می شوند و رس را به یک عده چسبناک تبدیل می کنند. اطمینان از اینکه کودکان در برهه زمانی کودکی سدیم کمتری اخذ می نمایند می تواند از ابتلا به بیماری های قلبی در بازه زمانی جوانی خودداری نماید ، به خصوص به جهت نوپا هایی که مهم بیشتر وزن و چاقی هستند. تحقیقات نشان ارائه می کنند کسانی که ۴ تا ۶ موز در هفته میخورند، میتوانند خطر ابتلا به سرطان همگی را به نصف کاهش دهند. موز ممکن میباشد در پیشگیری از سرطان همگی و سایر سرطانها به برهان سطح های بالای ترکیبات فنلی آنتی اکسیدانی خرید سدیم کلراید موثر باشد. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که میل کردن موز در حد اعتدال ممکن است از سرطان تمامی نگهداری کند. ویتامین A حاوی ترکیباتی هست که از غشاهای اطراف دیده نگهداری میکند. از آن جایی که غذاهای فرآوری شده به طور کلی فاقد مواد مغذی میباشند که به سیر شدن شما یاری میکنند، ممکن هست خوردن آن ها حتی سبب به ارتقاء اشتها شود.

ایندکسر