از دیگر مزیتهای استعمال از این قطعه میتوان به مصرف سوخت بهینهتر و خنک شدن موتور هم اشاره داشت. هدرز ها را می توان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، بنابراین کمپانی تولید کننده باید اهمیت دقت به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از این قطعه را طراحی کنند. این دو قطعه از حیث جنس و ساختاری اساسی یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی دارای کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج می شوند و پروسهی انجام این اتفاق حساس هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اهمیت مانیفولد، سرعت بالا و آسانتر می باشد و همین مورد قضیه خود میتواند بر خنکسازی موتور هم تاثیر هدرز دست ساز پراید داشته باشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی وجود ندارد و زبر و ناصاف هم به لحاظ میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز پراید یورو4 فولادی از طریق خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده می گردد و به این ادله خروج گازهای آلاینده به بهترین وضعیت ممکن اتفاق میافتد. همانطور که گفته شد، کارگزاری همین قطعه یک دستور آسان تلقی میشود، ولی می بایست گفت طراحی که به جهت تولید قطعه هدرز پراید یورو 4 فولادی حرفهای آیتم به کار گیری قرار میگیرد، معمولی نیست؛ در طراحی همین قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین باید گفت در ایجاد و طراحی هدرز پراید یورو 4 فولادی از فلزهایی زیرا فولاد، آلیاژهای گوناگون و استیل استعمال میشود، بهرهگیری از این قطعه منجر میگردد که گازهای سوخته شده از احتراق، حیاتی فشار و در مدتزمان مقداری از موتور خارج شود. هدرز را می توان یک جایگزین به جهت مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به ادله هزینهی بالایی که دارد، کمتر توسط خودروسازان گزینه به کارگیری قرار میگیرد، البته از آن در طراحی خودروهای اسپرت و منحصر مسابقه استفاده میشود و حتی ممکن می باشد شما در ماشینهایی که نوع بالایی دارند، همین قطعه را بهصورت فابریک تماشا کنید. نکتهای که در رابطه اهمیت طراحی و ایجاد این قطعه کلیدی دارد، زمانه و هزینهای میباشد که شما بایستی به جهت آن در نظر بگیرید، ایجاد هدرز را می توان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین ادله اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی ماشین نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. همچنین بایستی گفت که بسیاری از اشخاص هستند که به دنبال شیوهای برای ساخت صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای همین اشخاص را میتوان استفاده از هدرز در لحاظ گرفت، البته می بایست گفت هدرز نمیتواند صدای چندان بلندی ساخت کند، البته به عبارتی صدای تولیدی و کم را می توان یکصدای خوشایند در حیث گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از کلیدی ویژهای برخوردار است. چنانچه در طراحی و تولید خودروی شما از قطعهی هدرز به کارگیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت شتاب و عملکرد بهتری از ماشین بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. در صورتی که شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در مورد هدرز روی پراید لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

ایندکسر