البته امسال بهتر می باشد همین هدایای تبلیغاتی تکراری را فراموش کرده و از هدیهها و گیفتهای خلاقانه و نو استفاده کنید. بهعنوانمثال به جهت هدیه خوشآمد گویی به جای اقلامی که جنبه یادگاری دارند (مثل تابلو) از هدیههای کاربردی استفاده کنید. نظیر کمتر انحصار بها هدایا یا این که الزام کارمندان به به دست آوردن تایید مدیر فارغ از توجه به ارزش هدایا. همین راهنما معمولاً در ضابطه اصول اخلاقی شرکت ها یا سیاست های مربوط به هدایای سازمانی یلدا هدایا وجود دارد. سازمان ها در حالت های مختلف نیاز به ارائه هدیه سازمانی به میهمانان ، همکاران ، مدیران یا بقیه سازمان ها دارند .چرا که هدف مدیران سازمان از تنظیم هدیه سازمانی، تولید یک رابطه حاذق فی مابین مارک و مخاطبان خویش میباشد تا بتواند از همین طریق، ارتباط دربین برند و مخاطبان خویش را گرم و صمیمی خیس کند. همین راهنما شامل به دست آوردن تایید مدیریت خط یا مقام ارشد و تصویب آن هدیه در مرجع ثبت هدایا می شود. غالبا در پس ذهن ما جا افتاده میباشد که زمانی چیزی اخذ کردیم، باید چیزی در ازای آن پس دهیم. سیاست شفاف کارکنان درباره پروتکل کمپانی جهت اخذ یا این که ارائه هدایا نیاز به یک راهنما دارند. چه بسا اصلی این عمل بتوان مشتریان از دست رفته را احیا نمایند و در سال آتی سفارشات جدیدی از آنان دریافت نمایند. درصورتیکه می خواهید کارمند شما احساس اهمیت بها بودن داشته باشد و حیاتی میل و رغبت بیشتری کارهای خویش را ادامه دهد هدایای سازمانی را فراموش نکنید چون تاثیر به سزایی در تقویت روحیه وی دارند. از سیاست های مربوط به هدایا برای پرسنل و کسانی که ممکن هست اساسی آن ها رابطه تجاری داشته باشید استفاده کرده و کارکنان را به رعایت مفاهیم اخلاقی قبل از دادن و گرفتن هدیه تشویق فرمایید و از اشخاصی که در جایی فعالیت می کنند که فرهنگ هدیه دادن و هدیه گرفتن مختلف است حمایت کنید. سیاست هدیه دادن می بایست مهم تمامی جنبه های برنامه های اخلاقی سازمان در جهت تشویق استانداردهای حساس درستکاری و صداقت در تصمیم گیری و خوی هماهنگ باشد. همین راهنما وضعیت کمپانی را در رابطه کلیدی هدایا و آن چه به منزله هدیه دادن و هدیه گرفتن هست تعیین کرده و تمرین خوبی به جهت کارکنان شرکت است. بهطورکلی، مشتریان شما شادتر خواهند بود و شما در نتیجهی تقویت رابطه ها خویش در ذهن خواهید هدایای سازمانی چیست ماند. طبق مطالعات انجام شده در اکثر وقت ها مواقع مردم مایل میباشند هدیه بگیرند، به این ترتیب ما با تعیین یک هدیه تبلیغاتی اهمیت ارزش و مطابق حیاتی مختصات و خصوصیت های مشتریان و پرسنل خویش فعالیت کشته خوا‌هیم بود دارای خوشایند و شادابی را به مخاطبان خویش القا نماییم و همینطور اصلی تولید حساس تجربه ای عالی سبب ساز شویم تا آن ها برندمان را تا مدت زمان بیشتری در ذهن خویش جای دهند و همین دسته وفاداری آن ها نسبت به برند ما نیز اکثر شود.

ایندکسر