[ad_1]
مدیرعامل آمازون وب سرویس (AWS) گفت: استفاده از قدرت رایانش ابری و فناوری دیجیتال برای جلو ماندن در رقابت بیش از هر زمان دیگری در دوره همه گیر شدن اهمیت یافته است.
در هنگام افتتاح یادداشت اصلی AWS در کنفرانس دیجیتال Re: Invent 2020 ، اندی جاسی گفت که پذیرش فناوری برای کشف مجدد مداوم تجارت می تواند رمز موفقیت و شکست باشد.
جسی در یادداشت اصلی خود گفت: “شما می خواهید همیشه کشف کنید.” “برخی از آنها فرهنگ صحیح کشف مجدد را ایجاد می کنند و برخی از آنها می دانند که چه فناوری در دسترس شما است و برای انجام این کشف مجدد روی آن می پرند.”
“روزهای اولیه برای ابر”
AWS یک بار دیگر شاهد رشد باورنکردنی بود ، به طوری که این شرکت از افزایش قابل توجه شرکت هایی که در طی همه گیر شدن به سمت دورکاری مراجعه می کردند ، خبر داد. جاسی رشد 29 درصدی سالانه AWS را نسبت به سال 2019 نشان داد و تأکید کرد که این شرکت حدود 45 درصد از کل بازار جهانی ابر را دارد.
اما وی خاطرنشان کرد که “هنوز روزهای اولیه ابر است” ، که تنها 4٪ از کل هزینه های فناوری اطلاعات را نشان می دهد ، زیرا سیستم های محلی همچنان دارای مزیت هستند – حداقل در حال حاضر.
این در طی چند سال آینده به طور قابل توجهی تغییر خواهد کرد ، و جاسی نشان می دهد که همه گیری به لطف کارایی و صرفه جویی در مزایایی که فناوری ارائه می دهد ، به شرکت ها کمک کرده تا بر روی ابر تمرکز کنند.
جسی گفت: “در کوتاه مدت – در 9 ماه یا 10 ماه اول این کار – تقریباً هر شرکت در جهان ، از جمله آمازون ، سعی کرده است به هر طریقی پس انداز کند.” “اما آنچه که ما دیده ایم – و این بارها اتفاق می افتد هنگامی که شما به عنوان یک بیماری همه گیر مکث می کنید – این است که شرکت ها یک قدم به عقب برمی گردند و آنها در مورد آنچه که انجام می دهند و آنچه می خواهند متوقف کنند تجدید نظر می کنند. “
“یکی از مواردی که ما دیده ایم این است که شرکتهایی که سالها با آنها صحبت کرده ایم در مورد انتقال به ابر ، جایی که بحث و گفتگوهای زیادی وجود دارد و انگشتان خود را در آب فرو می برید اما حرکت واقعی نیست ، بنابراین بسیاری از این شرکت ها از صحبت کردن برای ایجاد یک برنامه واقعی و من فکر می کنم این یکی از بزرگترین تغییراتی است که می بینید. “
“من فکر می کنم وقتی به سابقه ابر نگاه می کنید ، معلوم می شود که همه گیری همه گیر باعث شده است که پذیرش ابر چندین سال بیشتر شود.”
به نظر می رسد بیشتر این پذیرش در ابر ترکیبی باشد ، که به نظر می رسد تمرکز اصلی AWS طی سه ماهه آینده باشد. جاسی در یادداشت اصلی خود اصلاً از multicloud نامی برده است ، اما تمرکز زیادی روی پیشنهادات هیبریدی این شرکت دارد که رو به جلو حرکت می کنند.
جسی گفت: “وقتی به اصطلاح زیرساخت ترکیبی و ترکیبی فکر می کنید ، فکر می کنم بسیاری از مردم معتقدند که این اصطلاح و این راه حل ها کاملاً مشخص هستند.”
“از نظر بسیار قوی ما ، هم تعریف اصطلاح و هم راه حل ها خود نوآوری هستند و به سرعت در حال کشف مجدد هستند. وقتی مردم می پرسند: «ترکیبی چیست؟» مردم معمولاً آن را ترکیبی از حالت ها می پندارند و افراد در ابتدا آن را ترکیبی از یک ابر با مراکز داده محلی تعریف می کنند. “
“… ما فکر می کنیم زیرساخت های ترکیبی شامل ابر ، همراه با سایر نقاط انتهایی – مراکز داده محلی یکی از آنهاست ، اما چندین مورد وجود دارد. روشی که مشتریان ما به ما می گویند که می خواهند پیشنهاد ترکیبی ما را مصرف کنند با همان API ها ، صفحه کنترل یکسان ، همان ابزارها و همان سخت افزاری است که در مناطق AWS استفاده می کنند. در واقع ، آنها می خواهند که ما AWS را در این نقاط مختلف مختلف توزیع کنیم. “
“بنابراین ما برای خودمون دوباره فکر کردیم که ترکیبی چیست و شروع به ساخت راه حل هایی کردیم که بیشترین کاربردها را نشان می دهد ، اما به روشی که برای مشتریان هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت کارساز باشد.”
با چنین رشد مداوم قوی ، سودهای قابل توجه مشتری و نیروی کار جهانی که به طور فزاینده ای از دفاتر به اتصال از راه دور مهاجرت می کند ، قطعاً پول هوشمند در AWS خواهد بود تا این حرکت را برای مدتی آینده ادامه دهد.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir