فیس بوک پلت فرم خدمات مشتری Kustomer CRM را به دست می آورد



فیس بوک موافقت کرده است که یک شرکت CRM متمرکز بر خدمات به مشتری ، Kustomer را به دست بیاورد ، که به شما امکان می دهد تماس های مشتری را از طریق چندین داشبورد با یکدیگر کنترل کنند.

وقتی تلفن زنگ می خورد ، شرکت ها می دانند که باید پاسخ دهند ، اما وقتی تعاملات تجاری بیشتری به صورت آنلاین انجام می شود چه اتفاقی می افتد؟ پیام های متنی و گپ از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند زیرا تماس های تلفنی و مشاغل باید سازگار شوند.


منبع: subtitle-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید