
فیس بوک موافقت کرده است که یک شرکت CRM متمرکز بر خدمات به مشتری ، Kustomer را به دست بیاورد ، که به شما امکان می دهد تماس های مشتری را از طریق چندین داشبورد با یکدیگر کنترل کنند.
وقتی تلفن زنگ می خورد ، شرکت ها می دانند که باید پاسخ دهند ، اما وقتی تعاملات تجاری بیشتری به صورت آنلاین انجام می شود چه اتفاقی می افتد؟ پیام های متنی و گپ از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند زیرا تماس های تلفنی و مشاغل باید سازگار شوند.
فیس بوک از نزدیک شاهد این تغییر بوده است ، زیرا بیش از 175 میلیون کاربر روزانه از طریق واتس اپ به تجارت وصل می شوند. با این حال ، سازمانها متوجه می شوند که پیام رسانی تجربه کلی مشتری بهتری را فراهم می کند و به فروش کمک می کند ، این تعداد همچنان در حال رشد است. به همین دلیل ، فیس بوک اخیراً چندین به روزرسانی API را برای WhatsApp و Messenger اعلام کرده است که امکان ادغام بیشتر با ابزارهای شریک و تعامل سریعتر را برای کمک به مشاغل در مدیریت ارتباطات خود با مشتریان فراهم می کند.
خرید Kustomer توسط غول رسانه های اجتماعی این امکان را برای آن فراهم می کند تا درآمد پیام رسان خود را در زمانی که مشاغل بیشتری در مورد خدمات مشتری می بینند ، از امنیت بیشتری برخوردار سازد.
مشتری جذب کنید
Kustomer یک پلت فرم CRM چند کاناله است که توانایی ترکیب مکالمات با مشتریان از کانال های مختلف را در یک صفحه نمایش دارد. پلتفرم این شرکت همچنین می تواند به مشاغل کمک کند تا کارهای تکراری را به صورت خودکار انجام دهند تا عوامل آنها بر کیفیت تعامل با مشتری تمرکز کنند.
فیس بوک با خرید Kustomer قصد دارد با تأمین منابع لازم برای مقیاس کسب و کار و بهبود و نوآوری بیشتر سیستم عامل خود ، از فعالیت های این شرکت پشتیبانی کند. در نتیجه ، افراد بیشتری از خدمات مشتری سریعتر ، ثروتمندتر و در صورت نیاز و دسترسی به آنها در دسترس خواهند بود.
كوستومر تنها یك راه حل است كه به دنبال بهبود خدمات مشتری است و فیس بوك به پشتیبانی خود از دیگران ادامه خواهد داد تا مشاغل بتوانند پلت فرم CRM سفارشی خود را با خدمات پیام رسانی خود ادغام كنند.
طبق اعلامیه مطبوعاتی اعلام شده برای خرید ، هیچ شرکتی شرایط مالی معامله را فاش نکرده است ، که هنوز تحت شرایط تکمیل و تصویب مقررات است.
منبع: subtitle-news.ir
آخرین دیدگاهها