علائم خرابی پیستون خودرو

رینگ های پیستون دیزل ژنراتور گوشه و کنار احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را کنترل می­کنند. پس باید بتواند همین حرارت شدید را در دست گرفتن نماید هرچند که موتورهای دوچندان توانمند و قدرتمندی میباشند که حرارت دوچندان زیادتری را تولید می‌کنند . تاج پیستون (سر پیستون) مرحله فوقانی پیستون (بالاترین نقطه نسبت به سرسیلندر) است، که حین عملکرد موتور ذیل نیروها و دماهای دوچندان شدید قرار دارد. پیستون های بیضی شکل که برای جلوگیری از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود مهم بعد ها خاصی طرح می گردد.به طوری که در رخ 7 دیده می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار دارااست به اندازه006/0 اینچ یا 15/0 میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر میباشد و قطر پیستون در روی محور 45 جايگاه ای نسبت به محور 003.0 اینچ یا 075/0 میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. قطر آن نیز، دربین ۳ تا ۴ اینچ (۷۶ تا ۱۲۲ میلیمتر) متغیر است. قطر پیستون های موتور اتومبیل فی مابین 76 تا 122 میلی متر (3 تا 4 اینچ) تغییر و تحول می کند. سوخت بهطور مستقیم در بالای دو پیستون تزریق نخواهد شد، بلکه بهصورت مماس میان آنان تزریق میشود.هوا از طرز درگاههای موجود در سیلندرها وارد پیشرانه میگردد و گازهای خروجی از روش مجموعه دیگری از درگاهها به به عبارتی شکل، مشابه موقعیت معمول در پیشرانههای دو زمانه، خارج خواهد شد. حلقه پاک کن (وایپر) یک حلقه پیستون میباشد که سطحی اریب داشته و در شیار رینگی که بین حلقه فشاری و حلقه روغنی قرار داراست جای می­گیرد. رینگ روغنی رینگی میباشد که در تحت ترین شیار حلقه نسبت به کارتر قرار جای می­گیرد. رینگ فشاری محیط احتراق را در علیه نشتی های حین احتراق عایق بندی می­کند. رینگ های پیستون دیزل ژنراتور عموما از جنش چدن می­باشند. چدن قابلیت محافظت صلابت شکلی خویش را پایین دما، توشه و سایر نیروهای دینامیکی دارا می­باشد. گژن پین شافتی تو خالی می باشد که انتهای باریک نوع شاتون را به همین قطعه متصل می­سازد. که علاوه بر کمتر جرم پیستون،رواداری ضروری را برای بازه اجرام خارج از مرکزی که بر بر روی میل لنگ قرار دارا هستند آماده کند. این پیستون ها که به عامل جور طراحی موتورهای دو دوران پایین فشار مکانیکی زیاد و حرارت بالا قرار دارند کمتر در خودروها کاربرد دارا‌هستند و بخش اعظم در موتورسیکلتها به فعالیت پیستون رینگ قیمت پیستون tu5 میروند. حلقه فشاری رینیگی هست که در بالا ترین شیار حلقه نسبت به سر پیستون قرار می­گیرد. حلقه چسباندن زمانی رخ می دهد که رینگ، خواص ارتجاعی خویش را از دست دیتا است، پیستون در داخل سیلندر به سختی حرکت می نماید و روغن به میزان مطلوب تقسیم نمی شود.

حتما بخوانید:
باربری اثاث کشی بلوار تعاون
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma