[ad_1]
سیسکو قرار است به عنوان بخشی از یک معامله 750 میلیون دلاری ، شرکت ارتباطات ابری IMImobile را خریداری کند. این خرید ، که بزرگترین انگلیس در انگلیس در حدود سه سال گذشته خواهد بود ، به این شرکت امکان می دهد که به سهامداران IMImobile 595 پنس سهم بپردازد.
IMImobile با ارائه کانال های ارتباطی تعاملی که به شما اجازه می دهد تا در ارتباط با مشتریان خود باشند ، پیروان زیادی پیدا کرده است.
پس از اتمام تحصیل ، سیسکو قادر خواهد بود راه حل های IMImobile را در اختیار شما قرار دهد تا یک راه حل مدیریت تعامل مشتری بین مشتری برای مشتریان خود ارائه دهد.
سفر مشتری
این خرید همچنین به سیسکو کمک می کند تا خدمات مورد نیاز سازمان ها را در جهانی که کار از راه دور به طور گسترده ای پذیرفته شده است ، فراهم کند. مشاغل مرکز ارتباط را به عنوان خدماتی پذیرفته اند که مدیریت تماس و همچنین انتقال به خانه از خانه ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا را ارائه می دهد.
با تلفیق راه حل Cisco Webex Contact Center با برنامه های نرم افزاری IMImobile ، سیسکو قادر خواهد بود تا یک راه حل برای همه کانال کانال ، مشترک و قابل برنامه ریزی به مشتریان ارائه دهد. هوش مصنوعی باعث ایجاد کارکنان پیشرفته خط مقدم می شود و داده های مشتری می توانند تعاملات را به میزان بسیار بیشتری شخصی سازی کنند.
پیشنهاد پیشنهادی سیسکو همچنان قابل تأیید است ، اما انتظار می رود در سه ماهه اول سال آینده تکمیل شود. پس از اتمام ، تیم IMImobile به واحد تجاری مرکز تماس سیسکو خواهد پیوست.
جیتو پاتل ، معاون ارشد رئیس و مدیر کل امنیت سیسکو و برنامه های کاربردی.
“ما مشتاقانه منتظر همکاری با IMImobile هستیم تا به ایجاد یک جامع کمک کنیم [Customer Experience as a Serivce] راه حل بازار – راهی که به کسب و کار بستری برای ارائه تجارب لذت بخش در طول چرخه زندگی مشتریان می دهد. “
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir