
آیا اعتقاد دارید که در سال 2020 ، سال آشفته ای که تقریباً به طور گسترده درگیر بیماری همه گیر جهانی Covid-19 است ، کل فروش خرده فروشی ایالات متحده موقعیت های زیادی را از دست نداده است؟
به هر حال ، بیکاری در حال افزایش است و مردم هنوز منتظر دور جدیدی از کمک های فدرال Covid برای زدن حساب های بانکی خود هستند. فروشگاه های بزرگ و زنجیره های آجر و ملات یا در تلاش هستند و یا برای همیشه بسته می شوند. فروش Doorbuster Q4 بسیار اندک است (چه کسی می خواهد جمعیت را تشویق کند و از او به عنوان یک کانون گرم نام برد؟). افراد درآمد قابل دفع کمتر و مکان کمتری برای گذراندن آن دارند.
بنابراین ، اکنون صرفه جویی در خرده فروشی ایالات متحده چیست؟ در یک کلام: تجارت الکترونیکی.
درباره نویسنده
دریک چن مدیر عامل و بنیانگذار Cenports است
همانطور که توسط eMarketer گزارش شده است ، بیماری همه گیر COVID-19 بیش از دو سال رشد تجارت الکترونیکی را تسریع کرده است ، پیش بینی رشد سالانه بیش از 32٪ در سال 2020.
بنابراین این برای آینده خرده فروشی به طور کلی و برای آینده تجارت الکترونیکی به طور خاص چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
مشتریان سهولت تجارت الکترونیکی را کشف کرده اند – و آنها را مجذوب خود کرده اند
همانطور که مک کینزی در ماه آگوست اعلام کرد ، موج خرید آنلاین فعال شده توسط Covid-19 برای آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد داشت ، با بسیاری از گروه ها (از جمله وسایل خانه و لوازم خانگی و محصولات خانگی) انتظار می رود پس از فروپاشی همه گیر ، رشد تجارت الکترونیکی دو رقمی را تجربه کنند. . این روند در میان خریداران هزاره و پردرآمد بالاترین است ، که حتی برای مارک های تجارت الکترونیکی که به صرف هزینه های با احتیاط بیشتری اعتماد دارند ، خبر بهتری است.
در حالی که نسل بومر معمولاً از نظر دیجیتال نسبت به نسل جوان خود کمتر است ، آنها مجبور شده اند که در دوره COVID مهارت ها و رفتارهای خرید آنلاین جدیدی را در پیش بگیرند. به طور کلی ، مک کینزی دریافت که 80٪ از مشتریانی که رفتار خرید آنلاین را در پیش گرفته اند ، ادامه می دهند ، این بدان معنی است که آنها بیشتر از هر زمان دیگر مخاطبان آنلاین خریداران بزرگسال دارند.
Covid خلا physical فیزیکی ایجاد کرده است که تجارت الکترونیکی همچنان پر خواهد کرد
بسیاری از زنجیرهای آجر و ملات (به فکر جی سی پننی ، نیمان مارکوس و دیگران باشید) که تقاضای ورشکستگی یا بسته شدن تعداد زیادی صندلی را دارند ، هرگز حضور فیزیکی پایداری نخواهند داشت. این یک شکاف بزرگ در مصرف کننده ایجاد می کند که تجارت الکترونیکی می تواند به سرعت آن را پر کند ، چه از مارک های سنتی آجر و ملات ، مانند سوپرمارکت های زنجیره ای کروگر ، کشف تجربه دیجیتالی آن یا مارک های دیجیتالی جدید که فرصت را افزایش می دهند.
برخی از ویژگی های بارز دیجیتالی شدن موفق که مارک های تجارت الکترونیکی باید سعی در بازتولید آن داشته باشند عبارتند از: وفور تصاویر محصول ؛ فیلم های محصول مورد استفاده / در متن ؛ بسیاری از بررسی ها و توصیه های کاربران ؛ یک تجربه کاربری بسیار تعاملی ، خواه از طریق چت زنده ، دستیارهای دیجیتال یا سایر موارد. سیاست های بازگشت شفاف و سخاوتمندانه که باعث اطمینان خریداران آنلاین آنلاین در معرض خطر کمتری می شود. گزینه های تحویل سریع و مناسب ، باشگاه های وفاداری برنده جایزه که حفظ مشتری و جامعه را در اولویت قرار می دهند. (به یاد داشته باشید: به دست آوردن مشتری های جدید بسیار گرانتر از حفظ مشتریان موجود است.)
تجارت الکترونیکی باید محرمانه بودن را دو برابر کند
با این حال ، کوید -19 سخت تلاش می کند تا انتظارات مشتری را برای حفظ حریم خصوصی افزایش دهد. از GDPR اروپا گرفته تا CCPA کالیفرنیا (و CPRA جدید) ، قوانین و مقررات منعکس کننده نیاز مصرف کنندگان به دانستن و کنترل نحوه جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی آنها است و علائم تجاری در سمت اشتباه قانون با جریمه های گزاف مواجه خواهند شد. .
البته با این تغییر فرصتی برای هدایت فراهم می شود. مارک های تجارت الکترونیکی که ضمن آگاهی از چگونگی محافظت از حریم خصوصی مشتری ، می توانند تجربه مشتری عالی و شخصی را فراهم کنند ، برتری بزرگی نسبت به رقبا دارند که به تدریج با جهانی متمرکز بر حریم خصوصی سازگار می شوند. این بدان معنی است که تمام داده های مربوط به شرکت های مشتری تجارت الکترونیکی می توانند جمع آوری شوند ، ارائه تبلیغات ، کوپن و برنامه های وفاداری با مزایای بسیار ، باید بسیار ارزشمند باشند و برای ایجاد پیشنهادات به موقع و شخصی و افزایش تعامل مشتری از آنها صادقانه استفاده شود. . در پشت ، این بدان معناست که شرکت های تجارت الکترونیکی نیاز به سرمایه گذاری در ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مانند Salesforce ، HubSpot یا بسیاری از گزینه های جدید و ارزان تر برای گرفتن و تقسیم بندی داده های مصرف کننده و رفتار خرید دارند.
تجارت الکترونیکی دموکراتیک تر خواهد شد
از آنجایی که غول های تجارت الکترونیکی مانند آمازون و والمارت سهم شیر از رشد سریع Covid را جمع می کنند ، فرصت های زیادی برای تامین کنندگان و مارک های تجاری در هر اندازه وجود دارد. این در چندین سطح اتفاق خواهد افتاد.
اول ، همانطور که توسط قیمت سهام انباشته Shopify برای ساخت وب سایت خود مشهود است ، بسیاری از ارائه دهندگان جدید با ایجاد سایت های تجارت الکترونیکی خود و انجام خود آنها (که نیاز به یافتن یا رشد) مخاطبان خود دارند ، در صنعت نفوذ می کنند). .
دوم ، تأمین کنندگان با کیفیت از سراسر جهان برای یافتن خانه های محصولات خود در سیستم عامل های بزرگ خرده فروشی ، از جمله آمازون ، Wayfair ، Home Depot ، Lowe’s ، Overstock و دیگران عجله خواهند کرد تا از تمایل قدرتمند نام تجاری و درگیر شبکه هایی با میلیون ها مشتری موجود شوید. در این مدل ، در ازای فرصت های فوری برای افزایش درآمد ، حاشیه تامین کننده ضربه می خورد. با این حال به خاطر داشته باشید که ارائه دهندگان نمی توانند به راحتی به همه و همه سیستم عامل های عمده خرده فروشی دسترسی داشته باشند. بدون داشتن یک شریک باتجربه که بتواند به شبکه ای از روابط متصل شود و در زمینه بروکراسی مانند اسناد بیمه و گمرک به تأمین کنندگان کمک کند ، بسیاری از شرکت های نوپا برای دستیابی به خاتمه با کانال های فروش بزرگ تلاش می کنند.
کارآفرینان باید هزینه های پنهان تجارت الکترونیکی را در نظر بگیرند
در هر دو سناریو ، موانع زیادی برای مقیاس تجارت الکترونیکی برای ارائه دهندگان کوچک و تازه تاسیس وجود دارد. این موارد شامل انبارداری ، سرمایه گذاری در خدمات مشتری و مدیریت وقت گیر سفارش و موجودی در سیستم عامل های مختلف است. آن دسته از شرکت هایی که می خواهند بدون منابع مالی خود را برای ایجاد تیم های تمام وقت و سرمایه گذاری در نرم افزار و راه حل های املاک و مستغلات تاسیس کنند ، باید برای انجام عملیات A به شرکای تجارت الکترونیک باتجربه مراجعه کنند. به Z و محصولات خود را به صورت آنلاین – و در خانه مشتریان – با حداقل اصطکاک و سربار دریافت کنید. شرکای Ops ، از جمله شرکت های 3PL (تدارکات شخص ثالث) ، همچنین مزایایی را شامل می شوند ، از جمله قابلیت حمل و نقل مستقیم ، تخفیف در تحویل عمده به شرکت های حمل بار کوچک و بسته بندی ، توصیه هایی برای بهبود بسته بندی برای کاهش بازده هزینه و انعطاف پذیری در راه حل های ذخیره سازی و دیگران.
به طور خلاصه ، آینده تجارت الکترونیکی … رقابتی است
با هدف قرار دادن فرصت های خرید دیجیتال توسط شرکت های تولید آجر و ملات و موجی از کارآفرینان در سراسر جهان که سعی دارند خود را در بازار تجارت الکترونیکی جا بیندازند ، فضای خرید آنلاین روز به روز رقابتی تر می شود. . همراه با پایه گذاری هر موفقیت در خرده فروشی (محصولات عالی و خوش ساخت با قیمت های مناسب) ، مارک هایی که دارای کالاهای تجاری ، تدارکاتی ، قیمت گذاری ، بسته بندی و تبلیغات (و همچنین سیستم های ضبط ، تجزیه و تحلیل و پاسخ داده ها) هستند و به طور مكرر مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد ، در موقعیت خوبی برای به دست آوردن شانس رشد بلند مدت خواهد بود.
منبع: subtitle-news.ir
آخرین دیدگاهها