[ad_1]
این ادعا که فصل تعطیلات در سال 2020 کمی متفاوت خواهد بود بدیهی است. با اقدامات اندازه گیری فاصله اجتماعی در بیشتر کشورهای جهان و همه گیر COVID-19 که سرعت انتقال به تجارت الکترونیکی را طی چهار تا شش سال تسریع می کند ، مطمئناً تقاضا برای محصولات از طریق سیستم عامل های دیجیتال افزایش می یابد. بسیاری از خریداران در همه نسل ها به دنبال فرصت های خرید آنلاین هستند. در واقع ، طبق پیش بینی Deloitte ، انتظار می رود فروش خرده فروشی برای تجارت الکترونیکی در تعطیلات از ماه نوامبر تا ژانویه بین 25 تا 35 درصد رشد کند و در مجموع به 182 تا 196 میلیارد دلار برسد.
با این حال ، نگاهی گذرا به تاریخ نشان می دهد که خرده فروشان مدتهاست در تلاشند تا فن آوری های فناوری اطلاعات خود را برای کنار آمدن با افزایش ترافیک آماده کنند. وقفه های وب سایت ، سازمان های بزرگ را در تاریخ های خاص طی سال ها ، چه جمعه سیاه ، راه اندازی کنسول Playstation جدید ، و چه زمانی که بلیط های Glastonbury به فروش می رسند ، تحت تعقیب قرار می دهند.
چنین ناکارآمدی به طور طبیعی ارزشمند است ، زیرا میلیون ها نفر از دست می روند در حالی که بازدید کنندگان در پیمایش در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مشکل دارند – به عنوان مثال شماره روزانه وب سایت جمعه سیاه Costco در سال 2019 ، تقریبا 11 میلیون دلار به این شرکت باز می گردد. لازم به ذکر است که به اعتبار چهره برند شرکت لطمه نمی زند ، به خصوص اگر در جایگاه یک رهبر فناوری قرار گرفته باشد. از این گذشته ، بعید به نظر می رسد که مصرف کنندگان از استقبال وب سایتی که هرگز مشکلی را هنگام فروش جمعه سیاه حل نمی کند ، استقبال کنند.
آزمایش ضعیف ، که از رشد بازدیدکنندگان و همچنین زیرساخت های وب سایت تقلید می کند ، اغلب مقصر چنین سکوت و اختلالات صحیح است. سایر مشکلات می توانند شامل برنامه های شخص ثالث آهسته ، سو AP عملکرد API ها ، افزونه های خراب و از همه مهمتر صفحات وب با اضافه وزن ، همراه با برنامه های میزبانی ناکافی باشند.
در عصر تقاضای مشتری در زمان واقعی ، مجموعه فناوری پشت هر استراتژی تجارت الکترونیکی باید بتواند پاسخگوی این نیازهای مشتاقانه باشد. اگر عکس این مورد باشد ، وقت آن رسیده است که رهبران تجارت در فناوری پایگاه داده سرمایه گذاری کنند که به آنها امکان می دهد جریان ورودی سفارشات را کنترل کنند. در غیر این صورت ، شرکت های آنها به احتمال زیاد در عناوین خبری قرار خواهند گرفت – و این به دلایل درست نیست.
از دیدگاه متخصص ، من توصیه می کنم یک راه حل پایگاه داده مبتنی بر ابر انتخاب کنید که به شرکت ها امکان افزایش ظرفیت در صورت تقاضا را می دهد. از این لحاظ ، مشاغل قادر به کنار آمدن با تقاضای افزایش یافته مربوط به فصول پرترافیک هستند بدون اینکه هزینه پهنای باند و منابع دیگری را که برای بقیه سال به آنها نیازی ندارند پرداخت کنند.
محیط های ابر ترکیبی به بهترین وجهی برای این مسئله مناسب هستند. آنها از ترکیبی از راه حل های IT تشکیل شده اند که از امنیت و کنترل ابر خصوصی به همراه عناصر انعطاف پذیر و کم هزینه ابر عمومی نهایت استفاده را می برند. تیم های فناوری اطلاعات از نظر میزان کار و داده ها انعطاف پذیری را افزایش داده اند ، زیرا برخی از داده ها می توانند در ابر عمومی میزبانی شوند و منابع اضافی را برای داده های حساس تر که نیاز به ذخیره سازی در یک فضای ابر خصوصی دارند آزاد می کنند.
ابرهای هیبریدی برای مشاغلی که از نظر استفاده ناپایدار استفاده می کنند ، مانند جمعه سیاه یا Boxing Day ، که در آن ها دیگر نیازی به منابع بالایی در دسترس نیست ، ایده آل هستند. این نیز یک راه حل عالی برای شرکت هایی است که باید به راحتی از و به محیط های مختلف رایانه ای مهاجرت کنند ، زیرا راه حل های مختلف ابری با هم کار می کنند تا عملیات تجاری را ساده تر کنند.
استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) نیز می تواند با ارائه محتوا بر اساس مکان ، به بهبود عملکرد کمک کند. از نظر فنی ، CDN به بازدیدکنندگان سایت اجازه می دهد تا از چندین مکان جهانی به طور همزمان به یک وب سایت دسترسی داشته باشند ، بنابراین تجربه کاربر را بهبود می بخشد و بار سرور را کاهش می دهد. پرونده ها “پنهان” می شوند و از نزدیکترین سرور به کاربر بارگیری می شوند ، در نتیجه سرعت بارگیری سریعتر ، یک بستر قوی برای تحویل محتوای ثابت و چندرسانه ای به کاربران می دهد.
بگذارید فقط بگوییم که با وجود تمام تلاش های شما ، قطع وب سایت هنوز اجتناب ناپذیر بود. ایجاد یک طرح اضطراری حداقل مهم است. به عنوان مثال ، Disaster Recovery as a Service (DRaaS) ، وب سایت ها و برنامه ها را در صورت خرابی ، به سایت ثانویه دارای گواهینامه سازگار و سازگار ، تکثیر و کاهش می دهد ، و با بازگرداندن دسترسی به برنامه ها و داده های حساس در زمان واقعی تقریباً به تداوم تجارت امکان می دهد.
حتی بهتر ، DRaaS داده های مهم را در یک مرکز داده ثانویه ذخیره و همگام سازی می کند ، به این معنی که خرده فروشان مجبور نیستند سرمایه گذاری کنند یا محیط DR خارج از سایت خود را حفظ کنند ، فقط در صورت نیاز منابع را پرداخت می کنند.
فصل تعطیلات برای خرده فروشان زمان مهمی است و بسیاری از آنها فروش عادی را دو یا سه برابر می کنند. اما افزایش بازدید از وب سایت فشار بیشتری بر زیرساخت های فناوری اطلاعات وارد می کند. برخی از مارک های برجسته کل تابستان را برای تهیه وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه خود با آزمایش و اندازه گیری شبانه روزی سپری می کنند. کسانی که انتظار ترافیک آنلاین را ندارند می توانند در حفظ وفاداری مشتری تلاش کنند و در نهایت هزینه آن را پرداخت می کنند.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir