[ad_1]

این ادعا که فصل تعطیلات در سال 2020 کمی متفاوت خواهد بود بدیهی است. با اقدامات اندازه گیری فاصله اجتماعی در بیشتر کشورهای جهان و همه گیر COVID-19 که سرعت انتقال به تجارت الکترونیکی را طی چهار تا شش سال تسریع می کند ، مطمئناً تقاضا برای محصولات از طریق سیستم عامل های دیجیتال افزایش می یابد. بسیاری از خریداران در همه نسل ها به دنبال فرصت های خرید آنلاین هستند. در واقع ، طبق پیش بینی Deloitte ، انتظار می رود فروش خرده فروشی برای تجارت الکترونیکی در تعطیلات از ماه نوامبر تا ژانویه بین 25 تا 35 درصد رشد کند و در مجموع به 182 تا 196 میلیارد دلار برسد.

با این حال ، نگاهی گذرا به تاریخ نشان می دهد که خرده فروشان مدتهاست در تلاشند تا فن آوری های فناوری اطلاعات خود را برای کنار آمدن با افزایش ترافیک آماده کنند. وقفه های وب سایت ، سازمان های بزرگ را در تاریخ های خاص طی سال ها ، چه جمعه سیاه ، راه اندازی کنسول Playstation جدید ، و چه زمانی که بلیط های Glastonbury به فروش می رسند ، تحت تعقیب قرار می دهند.

[ad_2]

منبع: subtitle-news.ir

ایندکسر