[ad_1]
جیم رایان ، رئیس سرگرمی تعاملی سونی ، تأکید کرد که بازار ژاپن برای “سونی” بسیار مهم است ، در میان حدس و گمان ها مبنی بر تغییر تمرکز شرکت از کشور.
در یک مصاحبه اختصاصی با Edge (از طریق دوستان ما در GamesRadar) ، رایان این گمانه زنی ها را که “سونی” تغییر آگاهانه ای از بازار ژاپن ایجاد می کند “از بین برد.
رایان به Edge گفت: “موضع سونی این است كه بازار ژاپن برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.” “ما به همان اندازه که سالهاست از تعهد جامعه بازی ژاپنی هیجان زده نیستیم.”
بازی های ژاپن ضرر نمی کنند
برخی اظهار داشتند که سونی ممکن است پس از تغییر مدار و دکمه X در PS5 DualSense Controller در ژاپن از بازار ژاپن دور شود تا با ورودی های غربی مطابقت بیشتری داشته باشد. در ژاپن ، Circle معمولاً یک دکمه تأیید است و X یک دکمه لغو است – نقطه مقابل ورودی در غرب است ، اما وقتی PS5 آزاد می شود ، این ورودی ها تغییر می کنند.
با این حال ، رایان اظهار داشت که در آینده همچنان شاهد بازی های PS5 منتشر شده در ژاپن خواهیم بود ، زیرا این شرکت شاهد بوده است که بسیاری از ناشران که یک دهه پیش به سمت توسعه بازی های موبایل نقل مکان کرده اند ، به بازی های کنسولی در حال توسعه بازگشتند.
“ما در نیمه دوم چرخه PS4 سطح تعامل بالاتری نسبت به این ناشران ژاپنی دیدیم. این همچنان ادامه دارد و با PS5 شدت می گیرد.”
تا کنون ، ما شاهد نمایش قدرتمندی از بازی های ژاپنی در (یا آینده) PS5 بوده ایم ، رویداد Future of Play سونی برجسته هشت بازی از استودیوهای ژاپنی ، از جمله Demon’s Souls و Resident Evil: Village.
رایان گفت: “من همچنین متوجه می شوم که ما با راه اندازی یک روز و تاریخ با ایالات متحده در ژاپن بیانیه می دهیم و این کاری نیست که ما با PS4 انجام دادیم.” “بنابراین من این مطالب را خواندم. بسیاری از این نظرات نادرست است و ژاپن – به عنوان دومین بازار بزرگ ما و قلب سونی – همچنان برای ما واقعاً مهم است.”
می توانید مصاحبه کامل را در Edge E353 بخوانید.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir