[ad_1]
هنگامی که برای اولین بار معرفی شد ، قالب Snapchat Story – یک عکس یا به روزرسانی ویدئویی که پس از یک روز ناپدید می شود – با روش استفاده سنتی از رسانه های اجتماعی مغایرت داشت ، اما اکنون چنان موفقیت آمیز است که بقیه آن را کپی کرده و Spotify ممکن است بعدی باشد.
همانطور که Spotify به Engadget تأیید می کند ، برخی از لیست های پخش منتخب اکنون دارای داستان های پیوست شده هستند ، بنابراین می توانید روی یک سری فیلم های کوتاه جمع آوری شده ضربه بزنید تا هنرمندان شرکت کننده در لیست پخش را نشان دهید.
اینکه این ویژگی به کاربران یا پروفایل های کاربر و همچنین لیست های پخش توزیع خواهد شد ، باید منتظر ماند ، اما به نظر نمی رسد در حال حاضر این ویژگی در دسترس شنوندگان باشد. Spotify می گوید این ویژگی فعلاً فقط یک آزمایش است.
سخنگوی اسپاتیفای به Engadget گفت: “ما در Spotify ، به طور منظم یک سری آزمایشات را برای بهبود تجربه کاربری خود انجام می دهیم.” “برخی از این آزمایشات در نهایت زمینه را برای تجربه کاربری بیشتر ما فراهم می کند ، در حالی که برخی دیگر فقط به عنوان آموزش مهم خدمت می کنند. ما در حال حاضر هیچ خبر جدیدی برای اشتراک در مورد برنامه های آینده نداریم.”
برایم یک افسانه بگو
Spotify از ماه مه در واقع با قالب Stories آزمایش کرده است و هنگام پخش آنها در Spotify ، به روزرسانی هایی به سبک Story را همراه با برخی از آهنگ های محبوب مشاهده خواهید کرد. به نظر می رسد این یک تست جداگانه است که روی لیست های پخش تمرکز دارد.
در چند هفته گذشته ، توییتر Fleets ، نسخه اختصاصی خود از Stories را منتشر کرده است. این آیکون های دایره ای هستند که اکنون می توانید هنگام باز کردن برنامه Twitter در بالای تاریخ خود مشاهده کنید – به روزرسانی های کوتاه مدت و کوتاه مدت از افرادی که دنبال می کنید.
البته فیس بوک و اینستاگرام ، به محض محبوبیت در قالب Stories ، از نسخه Stories در Snapchat انباشته شده و اکنون بخشی جدایی ناپذیر از هر دو برنامه هستند (گزینه اشتراک گذاری Stories در هر دو سیستم عامل در حال آزمایش است).
حتی با پیوستن LinkedIn به Spotify ، که در حال حاضر آزمایش خود را انجام می دهد ، ما مطمئن نیستیم که هیچ برنامه ای برای بدست آوردن این ویژگی خاص بی خطر است – از Netflix گرفته تا Gmail در نهایت می تواند داستان اضافه کند.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir