[ad_1]
بهترین نرم افزار مدیریت تماس به شما در مدیریت بهتر روابط با مشتریان ، تأمین کنندگان و مخاطبین تجاری کمک می کند. آخرین و نه مهمترین ، زیرا روابط کلیدی در تجارت ، به ویژه برای مشتریان بالقوه ، فروش ، توسعه و اتصال کلی است.
بهترین نرم افزار مدیریت تماس
به قول قدیمی ها: “این چیزی نیست که شما می دانید ، بلکه همان چیزی است که شما می دانید.” هنوز هم ، مدیریت تماس های شما می تواند یک چالش باشد ، به ویژه هنگامی که می بینید با جیب پر از کارت ویزیت از رویدادهای تجاری یا نمایشگاه ها بازمی گردید.
البته می توانید فقط از یک برنامه اسکن اسناد برای ذخیره و مدیریت مخاطبین شغلی خود استفاده کنید ، یا از یک پوشه ایمیل ویژه استفاده کنید ، اما هیچ کدام بهترین راه برای سازماندهی مخاطبین جدید و قدیمی نیست. . اینجاست که نرم افزار مدیریت تماس با مشاغل تجاری وارد عمل می شود.
هدف از نرم افزار مدیریت تماس ساده است: سهولت در نه تنها سازماندهی مخاطبین ، بلکه همچنین استفاده از آنها متناسب با نیازها و علایق شما. در سطح پایه ، این بدان معنی است که نرم افزار سازماندهی کلیه مخاطبین و ارتباطات شما را در یک مکان بسیار تسهیل می کند.
ویژگی های اضافی مانند تجسم سلسله مراتب شرکت در دسترس است ، بنابراین می توانید با یک نگاه متوجه شوید که کدام شخص مسئول کدام بخش است ، ارسال ایمیل یا تماس با شخص مناسب را آسان می کند. بعضی اوقات همه کارها با کلیک روی گزینه ها انجام می شود ، اما تعداد بیشتری از دستیارهای مجازی و هوش مصنوعی اکنون در سازماندهی اطلاعات شما نقش دارند.
با این وجود توجه داشته باشید که اصطلاح نرم افزار مدیریت تماس گاهی توسط برخی از ارائه دهندگان CRM به جای یکدیگر استفاده می شود ، گرچه برخی دیگر معتقدند که راه حل های CRM پیشرفته تر از نرم افزارهای بسیار نزدیک اما ساده هستند. مدیریت تماس برای اهداف این مقاله ، ما معتقدیم که هر دو از یک دسته نرم افزارها هستند ، اگرچه از لحاظ فنی در اینجا تفاوت های ظریف وجود دارد.
این روزها با بسیاری از راه های ارتباط با مردم ، نرم افزار مدیریت تماس خوب می تواند روند کار را ساده کرده و همه این مکالمات را در یک مکان ادغام کند. در انتخاب بهترین پیشنهادات در اینجا ، ویژگی ها ، قیمت ، بررسی های حرفه ای و تجربه کاربری را در نظر گرفتیم.
- آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای این راهنمای خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را به آدرس URL راهنمای خرید در تاپیک به آدرس wish.athow@futurenet.com ارسال کنید.
- بصیر
- حداکثر CRM
- به اختصار
- NetSuite CRM
- Zoho CRM
- Bitrix24
Insightly یک برنامه محبوب مدیریت تماس است که دارای 1.5 میلیون کاربر در 25000 شرکت در صنایع مختلف ، از جمله بلومبرگ ، کلینیک مایو و دانشگاه کالیفرنیا است. این برنامه می تواند به 40 برنامه مختلف تجمع داده از جمله Slack ، Box و Evernote متصل شود.
Insightly همچنین بر روابط تجاری تمرکز دارد و می تواند به کشف سلسله مراتب در سازمان ها و ایجاد نقشه های روابط کمک کند که می تواند از طریق ابزارهایی مانند مدیریت خودکار سرب و ردیابی خودکار ایمیل به افزایش فروش کمک کند. برای کاربران جدید این پلتفرم مجموعه ای از آموزشها و وبینارها وجود دارد که به شما کمک می کند تا سریع سرعت خود را افزایش دهید.
Insightly دوره های آزمایشی رایگان را ارائه می دهد ، برنامه های پولی که از برنامه Plus شروع می شود ، هزینه 29 دلار برای هر کاربر در هر ماه (سالانه هزینه می شود) و برای سازمان های کوچکتر مناسب است ، زیرا محدودیت هایی برای اسکن فقط 15 کارت ویزیت از طریق تلفن همراه وجود دارد دستگاه
برنامه حرفه ای گزینه های اضافی صوتی و هوش تجاری و همچنین پشتیبانی از API توسعه دهنده و محدودیت های بیشتر را ارائه می دهد. Enterprise Plan کاملترین ویژگی موجود را ارائه می دهد.
Maximizer CRM یک راه حل نرم افزاری تجاری با مجموعه ای پایدار از ویژگی ها برای پوشش تعهدات مدیریت تماس است. بیش از 120،000 شرکت از جمله Hallmark و بانک ملی به آن اعتماد دارند.
ویژگی ها شامل یک دفترچه آدرس مشترک است که می تواند جستجوها را با شماره پرونده یا وابستگی شرکت انجام دهد و حتی آنها را ذخیره کند ، فرایندها می توانند به راحتی خودکار شوند ، محافظت از دسترسی سلسله مراتبی چند سطح برای کنترل اینکه چه کسی به چه داده ای دسترسی دارد و با تلفن همراه ادغام شده است تقویم ورود اطلاعات همچنین می تواند با بررسی قسمت فرم ساده شود ، که می تواند مشخص کند کدام فیلدها مورد نیاز هستند و سوابق تکراری را بررسی کنید.
Maximizer سالانه شارژ می شود و در سرور خود شما میزبانی می شود. همچنین 30 روز استفاده آزمایشی رایگان و 60 روز ضمانت استرداد پول وجود دارد. همچنین یک راه حل وجود دارد که در آن شرکت نرم افزار را در فضای ابری میزبانی می کند و این باعث افزایش هزینه هر کاربر در هر ماه می شود که سالانه شارژ می شود.
Nutshell یک راه حل مدیریت مشتری است و ادعا می کند که شرکت ها معاملات با ارزش بیش از 1.1 میلیون با استفاده از نرم افزار خود را انجام داده اند. وی همچنین جوایز بی شماری را از آن خود کرده است.
این نرم افزار می تواند مخاطبین و مکالمات را سازماندهی کند ، مشتریان بالقوه را ردیابی کند ، فرایندهای فروش را به صورت خودکار انجام دهد و همه اینها را با گزارش های عملکرد قابل درک پیگیری کند. خود هدف استفاده از آن آسان است و ایده این است که این ابزاری است که تیم فروش در واقع از آن استفاده خواهد کرد.
برای این منظور ، آنها امکاناتی مانند کمک به شبانه روزی برای کار و کار زیر 24 ساعت و پشتیبانی مقرون به صرفه را بدون پرداخت هزینه اضافی از طریق تلفن ، ایمیل و چت ارائه می دهند. Nutshell برنامه هایی برای iOS و Android دارد که می توانند از استفاده در حین حرکت پشتیبانی کنند.
یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه و بدون کارت اعتباری در دسترس است. برنامه های پرداختی با سطح شروع کننده شروع می شود ، که می تواند از یک کانال فروش واحد ، گزارش فروش استاندارد پشتیبانی کند و فرصت هایی را برای کار گروهی ارائه دهد. یک سطح Pro میان رده نیز وجود دارد و برنامه سطح بالا Pro Plus است که برای نیازهای پیچیده تر مناسب است.
تیتان اینترنتی اوراکل نرم افزار تجاری مبتنی بر ابر ، NetSuite را به ما ارائه می دهد که طیف کاملی از نیازهای تجاری را پوشش می دهد. م componentلفه ای که با مدیریت تماس سروکار دارد Netsuite CRM است.
NetSuite CRM تلاش می کند تا “کل چرخه عمر مشتری را مدیریت کند”. این شامل اتوماسیون نیروی فروش ، از جمله بازاریابی ، تجارت الکترونیکی و پشتیبانی مشتری ، همه با گزینه شخصی سازی است. همچنین شامل مدیریت عملکرد فروش ، مدیریت سفارش و مدیریت شریک ، با ادغام با سایر محصولات است. این برنامه همچنین برنامه های موبایلی را برای هر دو سیستم عامل Android و iOS فراهم می کند.
تماس ها از طریق درگاه های فروش مدیریت می شوند و مدیران فروش “نمای کاملی از کلیه مشتریان بالقوه و فرصت های موجود در این فرآیند” و سوابق شامل جزئیات کامل همه تعاملات را دریافت می کنند.
اگرچه NetSuite CRM یک پیشنهاد ثابت است ، اما در وب سایت آن هیچ دستورالعملی برای قیمت گذاری یا ذکر یک نسخه آزمایشی رایگان وجود ندارد.
با دستیابی دستیاران دیجیتال در زندگی ما ، Zoho CRM این روش را با راه حل نرم افزار مدیریت مشتری در پیش می گیرد. نه ، شما با کورتانا ، سیری ، الکسا یا دستیار Google صحبت نخواهید کرد ، بلکه با یک دوست مجازی جدید به نام Zia Voice صحبت خواهید کرد.
سهولت استفاده در اینجا حرف اول را می زند و به جای تهیه گزارشات عملکرد ، همانند محصولات رقیب ، می توان از chatbot ضیا برای اطلاعات مورد نظر درخواست کرد.
Zia همچنین هنگامی که موبایل است مفید است ، زیرا از طریق یک برنامه تلفن هوشمند قابل دسترسی است و می تواند فعالیت های مختلفی را انجام دهد ، از جمله به روزرسانی حساب ها و بازیابی اطلاعات ، جلوگیری از نیاز به به روزرسانی دستی اطلاعات در دستگاه کوچکتر. ضیا همچنین می تواند سوابق را تجزیه و تحلیل کند و نشان دهد که کدام مشتری های بالقوه احتمالاً بسته می شوند و کدام یک از آنها دور می شوند.
یک دوره آزمایشی رایگان وجود دارد ، اما سطح رایگان ندارد. برنامه های اشتراک در سطح استاندارد شروع می شود ، اما Zia Voice شامل نمی شود مگر اینکه به برنامه شرکتی بروید.
Bitrix24 همچنین CRM را به عنوان بخشی از بستر خدمات بسیار فراگیر خود ارائه می دهد که شامل همکاری ، پیام رسانی فوری ، تلفن ، مدیریت و برنامه ریزی پروژه و همچنین مدیریت اسناد و حتی ابزارهای مدیریت منابع انسانی است.
CRM خود متمرکز بر فروش است تا با طیف فروش و خطوط لوله شما کار کند ، با طیف وسیعی از ویژگی های اتوماسیون ، از جمله پیوند دادن به اقدامات بازاریابی.
اگرچه Bitrix24 ابزارهای زیادی را نیز ارائه می دهد ، CRM عالی به خودی خود یک سیستم توانمند است. مخاطبین و ارتباطات ثبت می شوند ، مشتریان بالقوه به مدیران فروش اختصاص می یابند ، نامه های الکترونیکی ارسال می شود ، تماس ها ضبط می شود ، پیشنهادات و فاکتورها صادر می شود. گزارش های دقیق شما را به روز نگه می دارد و از طریق برنامه تلفن همراه به راحتی دسترسی دارید.
حساب رایگان سخاوتمندانه Bitrix24 از کاربران نامحدود پشتیبانی می کند و شامل 5 گیگابایت حافظه است ، اما در صورت نیاز به بیشتر ، حساب Plus ویژگی های بیشتری را برای حداکثر 6 کاربر فراهم می کند و 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین را فراهم می کند.
گزینه های فروش CRM
یکی از اهداف کلیدی مدیریت تماس نه تنها ضبط و ثبت تعاملات مشتری ، بلکه پشتیبانی از کانال های فروش برای ایجاد روابط جدید است. در اینجا CRM هایی را که تمرکز ویژه ای بر فروش دارند ، بررسی خواهیم کرد:
Pipedrive به عنوان CRM توسعه یافته توسط بازرگانان تبلیغ می شود. این به عنوان یک ابزار مدیریت فروش برای کمک به تیم ها در کار با پروژه های فروش پیشرفته تر طراحی شده است و تنظیم آن هم آسان است و هم استفاده از آن آسان است. این یک نمایش بصری از روند فروش را ارائه می دهد ، و شما را از اقدامات و اهداف مختلفی که باید در مراحل مختلف توسط تیم پوشش داده شود آگاه می کند.
Keap نام تجاری جدید CRM موفق InfusionSoft است که هدف آن ساده سازی روند فروش از طریق مجموعه ای از تصاویر واضح و همچنین یک سازنده بصری برای ایجاد گردش کار خودکار است. این امر باعث می شود که پیوند دادن کمپین های مختلف به روش های مختلف از یک داشبورد و همچنین پیگیری قرارها ، پیشنهادات ، فاکتورها و پرداخت ها به راحتی انجام شود.
Freshsales CRM مبتنی بر فروش از پایدارترین برنامه های کاربردی Freshworks است. از ویژگی های داخلی و تلفنی برای یافتن بهترین مشتریان ممکن در فروش ، مشارکت در مکالمه های مربوطه و مدیریت بهتر خط لوله استفاده می کند. این می تواند به عنوان یک پلت فرم مستقل اجرا شود ، اما همچنین با Freshworks و سایر محصولات برای فروش ، مدیریت مشتری ، تماس و بازاریابی ، از جمله موارد دیگر ، ادغام می شود.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir