[ad_1]
بهترین سیستم های تلفنی مشاغل یک راه حل آسان برای استفاده و مدیریت مخابرات اداری را ارائه می دهند.
بهترین سیستم های تلفنی تجاری
سیستم های تلفنی کسب و کار انقلابی در انتقال به سرویس های ابری ایجاد کرده اند ، و اگرچه هنوز سیستم های PBX قدیمی وجود دارد که سرویس می شوند ، خدمات تلفنی مدرن VoIP را با استفاده از تماس های صوتی HD ارائه می دهند.
علاوه بر خدمات VoIP ، استفاده روزافزون از تلفن های هوشمند به این معنی است که اکنون می توان آنها را با استفاده از ویژگی های BYOD (دستگاه خود را بیاورید) به اکوسیستم مشاغل تجاری اضافه کرد ، اگرچه به خاطر داشته باشید که شما راه حل های مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM) را اجرا می کنید. ) برای امنیت بیشتر. با این حال، مزایای بیشتر از خطرات، و کارکنان هم اکنون می توانید با استفاده از سیستم تلفن کسب و کار همان حالی که در حال حرکت و یا از خانه در هنگام کار از راه دور.
به طور کلی ، سیستم های تلفنی کسب و کار با داشتن انبوهی از خدمات خودکار که می توانند با استفاده از سیستم عامل های نرم افزاری گنجانده شده مانند Interactive Voice Response (IVR) ، و همچنین ویژگی هایی مانند شماره گیری پیش بینی ، مسیریابی تماس و تلفیق با نرم افزار CRM.
علاوه بر این ، سیستم های تلفنی مبتنی بر ابر سطح تجزیه و تحلیل بی سابقه ای را ارائه می دهند ، که نه تنها به شما امکان می دهد ارتباطات را در سیستم تلفن خود به حداکثر برسانید ، بلکه به شما امکان می دهد اطلاعات عملی در مورد سفر مشتری و رفتار مشتری و همچنین تسهیل فروش و پشتیبانی مشتری.
راه حل های مدرن تلفنی کسب و کار که بعضاً به عنوان ارتباطات یکپارچه یا به عنوان ارتباطات یکپارچه به عنوان یک سرویس (UCaaS) فروخته می شوند ، به شما امکان می دهند تمام ارتباطات شرکت و پایگاه مشتری آن را با سهولت بیشتری مدیریت کنید.
ما در اینجا بهترین سیستم های تلفنی مشاغل را برای دفتر مدرن شلوغ ارائه می دهیم.
بهترین سیستم های تلفنی کسب و کار در یک نگاه
- دفتر RingCentral
- دفتر اوما
- 8×8 سری X
- هواپیمای هوایی
- Avaya OneCloud
- ابر Vonage
RingCentral Office یک بستر ابری کامل برای تماس ها ، کنفرانس های صوتی ، نمابر آنلاین و پیام کوتاه است. این یک سیستم قدرتمند و در عین حال انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد از اکثر دستگاه های تلفن همراه برای کار به عنوان تلفن نرم استفاده کنید و با مجموعه ای از سخت افزار PBX موجود سازگاری دارد.
همانطور که انتظار می رود ، طیف گسترده ای از ویژگی ها به عنوان استاندارد شامل ثبت تماس ، نظارت ، ضبط و ارسال فکس به صورت استاندارد وجود دارد. این برنامه همچنین کنفرانس صوتی و صوتی HD از طریق دستگاه های تلفن همراه و همچنین همکاری تیمی با به اشتراک گذاری صفحه نمایش و فیلم HD برای هر دو وظیفه و همچنین کنفرانس ویدیویی را ارائه می دهد.
مرکز تماس مرکزی دارای مسیریابی چند کاناله ، ادغام CRM ، ابزارهای مدیریت عامل و تجزیه و تحلیل کارآمد است. ادغام برای تعداد زیادی از برنامه ها نیز در دسترس است ، از جمله SalesForce ، Office 365 ، Zoho ، Zendesk ، Oracle و موارد دیگر.
برنامه های تجاری برای 2-19 کاربر برای هر کاربر برای سطح ملزومات از 19.99 دلار شروع می شود ، و سطوح اضافی را با افزایش متناظر در هر دو ویژگی و قیمت گذاری ارائه می دهد ، از جمله یک شبکه توسعه دهنده که اجازه می دهد تا به API دسترسی پیدا کنید تا واقعی شود سیستم تلفیقی تلفنی با این حال ، قیمت منفرد انفرادی برای لوازم ضروری به 29.95 دلار تغییر می کند.
Ooma Office یک سرویس تلفنی تجاری مبتنی بر اینترنت است که هدف آن ارائه یک تجربه تلفنی بزرگ تجاری به مشاغل کوچک است.
Ooma ممکن است از امتیازاتی که می توانید با برخی از سرویس های VoIP پیدا کنید ، غرق نباشد ، اما خود را به عنوان یک راه حل برای شرکت های کوچکتر با بودجه های سختگیرانه تر نشان می دهد و از این نظر بسیار مناسب است.
با این حال ، متوجه نشوید که این یک پیشنهاد صوتی VoIP است – در واقع ، Ooma Office تمام ویژگی های اساسی مورد انتظار را به شما می دهد ، به علاوه برخی از ویژگی های پیشرفته تر مانند یک پذیرنده مجازی که به شما امکان می دهد تماس ها را به بخش مناسب هدایت کنید.
مشترکان همچنین از نگهداری و انتقال موسیقی بهره مند می شوند و Ooma برنامه های تلفن همراه را برای iOS و Android فراهم می کند ، بنابراین می توانید ویژگی هایی مانند انتقال تماس را تنظیم کنید ، به شما این امکان را می دهد که وقتی بیرون هستید از تلفن دسک تاپ خود تماس بگیرید با این حال ، برخی از بررسی های آنلاین برای برنامه های تلفن همراه عالی نیستند ، بنابراین این نکته را بخاطر بسپارید.
به طور کلی ، Ooma قابلیت های زیادی را با هزینه نسبتاً کم هر کاربر در ماه به شما ارائه می دهد. بدون سر و صدا – با این برنامه اشتراک همه ویژگی ها را می گیرید – و علاوه بر این ، سیستم به راحتی راه اندازی و راه اندازی می شود.
البته ، شما در مقایسه با مجموعه ویژگی های رقبای گران قیمت ، همه چیز به دست نمی آورید و قابل توجه ترین مورد از دست رفته در این پازل ، عدم ادغام CRM است.
سیستم تلفنی کسب و کار 8×8 سری X مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد ، به این معنی که حتی با ابتدایی ترین برنامه ، همچنان که انتظار دارید با یک تبادل تجاری کاملاً پیشرفته ، خدمات گسترده ای داشته باشید.
لایه های راه اندازی، شناخته شده به عنوان 8X8 اکسپرس، ارائه می دهد یک مجموعه اولیه از ویژگی های تلفن است که شامل تمام جنبه های پردازش تماس، مانند شماره تماس گیرنده، حمل و نقل تماس، صف تماس و گروه های حلقه، و یک اپراتور خودکار پیشرفته. از دیگر ویژگی های این سطح می توان به پیام رسانی تیمی ، متن پیام صوتی و پست صوتی و همچنین ادغام با Office 365 و Google Workspace اشاره کرد.
سری X برنامه X2 پیشنهادات توانایی استفاده از یکبار ورود به سیستم (SSO) برای صدا و جلسات ویدئویی و به اشتراک گذاری صفحه نمایش پشتیبانی می شود. ضبط مکالمات ، نمابر نامحدود و تماسهای نامحدود برای 14 کشور گنجانده شده است. طرح X4 X4 داشبورد ، تجزیه و تحلیل و گزارش کیفیت تماس و تماس های نامحدود از 14 کشور را به 47 کشور اضافه می کند ، اما قیمت گذاری در این مرحله بسیار زیاد به نظر می رسد. با این حال ، به یاد داشته باشید که قیمت گذاری وب سایت برای 1-99 کاربر معتبر است و تخفیف ها برای هر برنامه به ترتیب برای 100+ و 1000+ کاربر اعمال می شود.
حتی در این صورت ، این طرح X X2 Series است ، که واقعاً برای مشاغل کوچک و متوسط بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد ، تقریباً هر آنچه را که نیاز دارید ، تنها با حذف پاسخ صوتی تعاملی (IVR) ارائه می دهد ، اما در غیر این صورت بیشتر آنها را ارائه می دهد ویژگی هایی که احتمالاً به آنها احتیاج خواهند داشت. همچنین این یک طرح با قیمت بسیار رقابتی در مقایسه با رقبا است ، اگرچه برنامه های شرکتی می تواند مشکل دیگری باشد.
Aircall یکی دیگر از راه حلهای UCaaS میزبان ابر است که فقط با چند کلیک قابل تنظیم است. این پس از آن کسب و کار شما فراهم می کند با یک راه حل مرکز ارتباطی کامل برای تماس، فیلم ها و پیام از شبکه، رومیزی و یا تلفن همراه.
Aircall همچنین راه اندازی مرکز تماس در عرض چند دقیقه را بسیار آسان می کند و شامل طیف گسترده ای از CRM ، میز راهنما و ویژگی های عملکردی برای پشتیبانی از این امر و همچنین بهبود نحوه فروش و پشتیبانی تیم های پشتیبانی از تماس ها است. در آخر ، شرایط برای انتقال آنها ، و همچنین هنگام نزدیک شدن به مشتریان. و همانطور که انتظار می رفت ، یک بسته تجزیه و تحلیل وجود دارد که به اندازه گیری کارایی و ردیابی KPI ها در گردش کار کمک می کند و به دنبال راه هایی برای بهبود آنها است.
از آنجایی که Aircall از ارتباطات یکپارچه و راه حل های CRM برای ارائه بهتر تیم های پشتیبانی و فروش فراتر می رود ، همچنین تعداد زیادی ادغام را شامل می شود ، نه SalesForce ، Zendesk ، Hubspot ، Zoho ، Freshdesk و Slack.
قیمت برای هر کاربر در هر ماه برای مجموعه ای محدود از ویژگی ها از 30 دلار شروع می شود و برای باز کردن قفل سایر ویژگی های Aircall به 50 دلار در هر ماه در ماه می رسد. البته توجه داشته باشید که حداقل سه کاربر برای استفاده از این سرویس مورد نیاز هستند.
Avaya OneCloud آخرین پیشنهاد ارتباطات یکپارچه Avaya است که وارث پلت فرم قبلی IP Office موفق است و دامنه فعلی مرکز کار و ارتباط Avaya IX را گسترش می دهد.
این سرویس با هدف ایجاد یک راه حل واقعاً مقیاس پذیر ، با استفاده از آن راه حل ابری که دوست دارید ، است. برای مشاغل کوچک و متوسط که خوشحال به اعتماد به فروشندگان شخص ثالث هستند ، Avaya OneCloud می تواند به راحتی از ابر عمومی عبور کند ، این بدان معناست که شما خدمات مستمری دریافت می کنید و دیگر مجبور نیستید با ارتقا نرم افزار یا خرید فناوری اطلاعات سر و کار داشته باشید.
برای شرکت های سازمانی که قبلاً یک سرویس ابری خصوصی یا ترکیبی دارند ، می توان راه حل استاندارد Avaya OneCloud یا سفارشی سازی را متناسب با نیازهای سرویس OneCloud ReadyNow تنظیم کرد. امکان راه اندازی سخت افزار سرور لازم در اتاق یا میزبانی آن در یکی از مراکز داده Avaya وجود دارد.
البته ، Avaya OneCloud فراتر از تماس است و به عنوان یک راه حل ارتباطی واحد ، این به معنای ادغام تمام کانال های ارتباطی در یک سیستم است.
اگرچه ممکن است نام محصول تغییر کرده باشد ، Avaya نتایج خوبی در خدمات پیشرفته VoIP و UC خود دارد و مقیاس پذیری محلول OneCloud باید جذاب باشد.
Vonage Cloud خدمات تلفنی مبتنی بر اینترنت را برای ارتباطات راه دور مشاغل ارائه می دهد. آنها در سال 2001 تأسیس شدند.
Vonage Cloud از طریق یک کنسول تحت وب ، یک راه حل کامل برای سیستم تلفنی مشاغل در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند شماره های داخلی ، ابزار قابلیت جابجایی تعداد و راهنمای راه اندازی را مشاهده کنند.
مشترکین به سایر افزونه ها و همچنین خدمات دسترسی دارند. برخی از افزونه ها مانند ادغام با Salesforce ، Google Workspace و Microsoft 365 رایگان هستند.
این برنامه ها با توجه به ویژگی های مورد نیاز قیمت گذاری می شوند و طرح ورود به سیستم انتقال و انتقال تماس و همچنین تماس کنفرانسی از طریق Amazon Chime را ارائه می دهد.
Vonage برای همه بسته ها یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهد.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir