بهترین خدمات مدیریت رجیستری در cloud به شما امکان می دهد تا پرونده های گزارش را به روشی آسان و قابل کنترل ، پردازش ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.
بهترین خدمات مدیریت پرونده پرونده
این مهم است زیرا مدیریت رویداد ورود به سیستم به دلایلی می تواند یک چالش در خدمات رایانش ابری باشد ، مهمترین دلیل آن هم وجود تعداد زیادی از داده ها و تعداد برنامه های کاربردی نیست ، و مهندسی معکوس خطاها را شناسایی می کند منبع آنها برای تصحیح.
خدمات ورود به سیستم ابر با ارائه واسطی که از طریق آن سیاهههای مربوطه شما هدایت می شود ، مدیریت همه چیز را آسان تر می کند تا داده های موجود در آنها مرتب شده و برای آنها مرتب شده و گزارش و تجزیه و تحلیل شود. اطلاعات
استفاده از cloud به این معنی است که نظارت مستقل از شبکه شما باقی می ماند ، بنابراین نباید با خطا یا خرابی سرعت را کاهش دهید. علاوه بر این ، ذخیره سازی ابری باعث می شود همه نکات تاریخی که ممکن است بعداً به آنها مراجعه کنید را ذخیره کنید.
اینها خود باید دلایل کافی برای تسهیل مدیریت پرونده های ورود به سیستم باشد ، اما موارد دیگر شامل توانایی ادغام نه تنها با سایر خدمات ابری ، بلکه همچنین ابزارهای مفیدی برای هوش تجاری و تجسم داده ها برای بینش و ارتباطات بیشتر با علاقه مندان
در اینجا بهترین خدماتی است که ما برای ثبت و مدیریت ابر پیدا کرده ایم.
- آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای این راهنمای خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را به آدرس URL راهنمای خرید در تاپیک به آدرس wish.athow@futurenet.com ارسال کنید.
بهترین خدمات مدیریت رجیستری ابر در یک نگاه
- مانیتور لاجوردی
- ثبت نام متمرکز AWS
- Google Cloud Logging
- Rapid7 InsightOps
- Papertrail توسط Solarwinds
Azure Monitor ابزار ابری مایکروسافت برای ارائه روشی جامع برای نظارت بر برنامه ها ، شبکه و زیرساخت ها است. همانطور که انتظار دارید ، با سایر خدمات Azure کار می کند تا یک مرور کلی متمرکز بر داده ها و گزارش های جمع آوری شده از طیف وسیعی از خدمات ، اعم از Azure-based یا محلی ارائه دهد.
این طراحی شده است تا به ویژه با Azure Security Center و Azure Automation به خوبی کار کند تا پرونده های log را برای تجزیه و تحلیل و تجسم به Azure Monitor فشار دهد. شما می توانید هشدارها را برای رویدادهای خاص تنظیم کنید ، همچنین از کوئری های گسترده برای کار با داده ها به سرعت و کارآیی ، کار در منابع مختلف از جداول ، مجموعه داده ها و سیاهههای مربوط استفاده کنید.
تجزیه و تحلیل هوشمند و الگوریتم های یادگیری ماشین به این معنی است که شما می توانید به سرعت ، به راحتی مشکلات را تشخیص ، پاسخ دهید و آنها را اصلاح کنید و از آنها برای دستیابی به بینش های مفید استفاده کنید.
همانطور که انتظار می رود با چنین پلتفرمی قدرتمند مانند Azure ، ظرفیت بالایی در زیر کاپوت وجود دارد ، اما برای کار کردن با آن به طور موثر و به مدتی زمان نیاز دارید.
AWS Centralized Registration راه حل مدیریت پرونده ورود به سیستم AWS آمازون است که به شما امکان می دهد داده های گزارش را از چندین حساب و منطقه جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.
ثبت نام متمرکز AWS به ترتیب از AWS Elasticsearch و Kibana برای جمع آوری داده ها و ارائه تجزیه و تحلیل و تجسم به ترتیب استفاده می کند. کار با سایر سرویس های AW نه تنها برای کاربران منفرد ، بلکه برای چندین حساب برای تجزیه و تحلیل پرونده های ورود به سیستم از برنامه ها و خدمات AWS آنها ، سفارشی سازی را ارائه می دهد.
همچنین می توانید از الگوهای AWS CloudFormation برای ارائه مدیریت ثبت نام متمرکز در داشبورد کاربرپسند و کنترل احراز هویت با استفاده از AWS Cognito هنگام استفاده در چندین حساب استفاده کنید.
ثبت متمرکز AWS همچنین می تواند در خارج از پرونده های گزارش سرویس AWS اجرا شود و می تواند برای همه پرونده های ورود به سیستم در سطح ورود به سیستم و سیاهههای مربوط به جریان VPC استفاده شود. داشبوردهای از پیش پیکربندی شده برای مقیاس گذاری با تجارت شما طراحی شده اند ، همچنین می توانند برای ساده سازی تجسم داده های سهامداران استفاده شوند.
همانطور که در بالا ذکر شد ، این یک سرویس برای کاربران باتجربه است و کسانی که تازه وارد AW می شوند باید انتظار داشته باشند چیزی مانند یک منحنی یادگیری بتوانند بیشترین بهره را از این سرویس ببرند.
Google Cloud Logging راه حل مدیریت ورود به سیستم است که با Google Cloud ارائه می شود و به شما امکان می دهد اعتبارها را نه تنها در بستر Google Cloud ذخیره ، جستجو ، تجزیه و تحلیل و نظارت کنید. API همچنین می تواند توسط سایر منابع خارجی مانند سرورهای محلی و همچنین سایر سرویس های ابری مانند AWS استفاده شود.
مانند سایر سرویس های ابری ، Google Cloud Logging در صورت لزوم مقیاس بندی شده است و می تواند برای بازیابی اطلاعات ورود به سیستم از هزاران ماشین مجازی در زمان واقعی مورد استفاده قرار گیرد. این بدان معناست که شما می توانید با استفاده از سایر سرویس های Google Cloud مانند مانیتورینگ ، پیگیری ، گزارش خطا و اشکال زدایی ، مشکلات موجود را شناسایی و برطرف کنید.
علاوه بر کار کردن در پرونده های ورود به سیستم ، ادغام با این سرویس ها به این معنی است که شما همچنین می توانید از طریق حوادث ، نمودارها و ردیابی ها ، مشکلات زیرساخت و برنامه های خود را شناسایی و اصلاح کنید.
به عنوان یک راه حل کاملاً مدیریت شده ، Google Cloud Logging به شما امکان می دهد برنامه ها را در محیط های چند ابری از یک پلت فرم و داشبورد اجرا کنید ، روند مدیریت پرونده های ورود به سیستم را ساده کنید.
مثل همیشه ، سرویس های Cloud حتی برای مدیران ابر با تجربه نیز می توانند مدتی طول بکشد تا از Google Cloud Logging بیشترین بهره را ببرند.
Rapid7 InsightOps (Logentries سابق) با استفاده از متمرکز کردن داده ها ، مدیریت آسان ورود به سیستم در ابر را امکان پذیر می سازد ، امکان تجسم آسان اندازه گیری نظارت و استفاده از س languageالات زبان طبیعی برای شناسایی مشکلات عیب یابی را فراهم می کند.
InsightOps سیاهههای مربوط به همه سرویسهای ابری و همچنین مستقیماً از سرورها را جمع آوری می کند ، بخصوص برای برنامه ها ، نمایش داده های DNS ، VPN ها ، پایگاه داده ها و فایروال ها. سپس حتی داده های بدون ساختار را در قالبی سازگار عادی می کند. سپس می توانید برای اطمینان از عملکرد روان ، میزان دارایی پردازنده و حافظه هر دارایی را کنترل کنید. گزارش های حسابرسی رعایت سهولت را آسان می کند و InsightOps می تواند به راحتی در پشته اتوماسیون DevOps شما ادغام شود.
گزینه های حفاری داده برای حفاری از طریق داده ها وجود دارد و Endpoint بازپرس به کاربر اجازه می دهد تا س questionsالات خاصی را در مورد منابع مورد استفاده هر دارایی بپرسد. هشدارها نیز در دسترس هستند و داشبورد به صورت خودکار در زمان واقعی تازه می شود.
به طور کلی ، نصب InsightOps در هر شبکه آسان است و از آنجا که کل سیستم را کنترل می کند ، تشخیص فعالیت های مخرب در هر قسمت از شبکه ، حتی در سطح فایل ، آسان است. InsightOps دارای یک دوره آزمایشی رایگان است.
Solarwinds شرکتی است که برای کمک به مدیریت شبکه ها ، سیستم ها و زیرساخت های فناوری اطلاعات ، نرم افزارهای تجاری را توسعه می دهد. آنها سرویس مدیریت پرونده ورود به سیستم Papertrail را در سال 2014 به دست آوردند.
Papertrail به کاربران امکان می دهد تا همه برنامه ها ، پرونده های متنی و Syslog را از یک مکان ثبت کنند. جستجوها و گزارش ها در زمان واقعی انجام می شود. کاربران می توانند از خط فرمان ، مرورگر یا API استفاده کنند. هشدارها بلافاصله برای کاربران ارسال می شوند ، سپس می توانند برای شناسایی روندها استفاده شوند.
راه اندازی و راه اندازی Papertrail آسان است. کاربران می توانند به سرعت در تمام سیستم های خود دیده شوند. کاربران می توانند MySQL ، میزبانی ابری ، برنامه های Apache ، Tomcat ، Heroku ، روترها و فایروال ها را ترکیب کنند.
پایین ترین سطح قیمت گذاری شامل جستجوی یک هفته ای و بایگانی یک ساله است. طبقه متوسط شروع می شود و شامل جستجوی 8 هفته ای و بایگانی یک ساله و همچنین گزینه های ثبت نام بزرگتر است. سطح بالا محدودیت های موجود را بیشتر می کند.
این خدمات مدیریت گزارش را نیز در نظر بگیرید
تجزیه و تحلیل ورود به سیستم ، علاوه بر موارد موجود برای پشتیبانی و مدیریت فناوری اطلاعات ، در حال تبدیل شدن به بخش فزاینده ای در عملیات IT است ، به ویژه با توجه به مسائل مربوط به امنیت سایبری. اگرچه ما در بالا آنچه را که بهترین می دانیم ارائه داده ایم ، این یک بازار شلوغ با تعدادی از تأمین کنندگان با کیفیت است و موارد دیگری نیز وجود دارد که قابل تأمل است ، مانند:
Splunk طیف گسترده ای از ابزارهای مدیریت سیاهههای مربوط مانند تلفیق گزارش ، نگهداری ، عیب یابی فناوری اطلاعات ، عیب یابی برنامه ها و گزارش انطباق را ارائه می دهد. کاربران می توانند کلیه داده های تولید شده توسط دستگاه را جمع آوری ، ذخیره ، فهرست بندی ، جستجو ، مقایسه ، تجسم و گزارش کنند. سپس مشترکین می توانند مشکلات عملیاتی و امنیتی را برطرف کنند.
Sumologic داشبوردهای زمان واقعی را برای مدیریت و نظارت بر تمام پرونده های گزارش با داده ها ، معیارها ، ارزیابی نمودار و تولید گزارش از اینجا فراهم می کند. تابلوها را می توان با نمودارهای پای ، میله ، نقشه برداری و خط سفارشی کرد. یادگیری ماشین Sumologic برای ترتیب الگوها در داده ها و شناسایی اختلافات از پشتیبانی الگوریتمی استفاده می کند و می تواند با برنامه های AWS ، Google Cloud یا ترکیبی کار کند.
Sematext Logsense برای تجزیه و تحلیل و تجسم ورود به سیستم از Elasticsearch API و Kibana یکپارچه استفاده می کند. هشدارها می توانند از طریق ایمیل ، ChatOps یا WebHooks ارسال شوند. Logsense دارای ادغام داخلی برای PagerDuty ، Slack و HipChat و سایر موارد است و می توان پرس و جوها را با برچسب ها ، برچسب ها یا رنگ های سفارشی ذخیره کرد.
ManageEngine EventLog Analyzer قصد دارد مدیریت مجله ، حسابرسی و انطباق را به عنوان بخشی از راه حل اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد (SIEM) گردهم آورد. با تمرکز بر امنیت ، این امر دستیابی به بینش در مورد مسیرهای بالقوه حمله و تأمین آنها را قبل از ایجاد مشکل آسان می کند. این بدان معنی است که علاوه بر مدیریت پرونده پرونده ، می توان از آن برای افزایش هوش تهدیدها استفاده کرد.
منبع: subtitle-news.ir