بهترین خدمات مدیریت فضای ذخیره سازی ابری به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی بین انواع مختلف ابر از ارائه دهندگان خدمات مختلف ابر را به راحتی مدیریت کنید.
بهترین خدمات مدیریت ذخیره سازی ابری
این مهم هنگامی است که مشاغل به طور فزاینده ای زیرساخت های فناوری اطلاعات خود را بر روی خدمات رایانش ابری متمرکز می کنند ، زیرا این سوال که چگونه بهترین ذخیره اطلاعات به طور حتم پیش می آید ، مطرح می شود. اگرچه راه حل های ذخیره سازی ابری در دسترس کاربران قرار دارد و در حالی که مشاغل می توانند از پایگاه داده های ابری برای ذخیره داده های ساختاری و حتی حوضچه ها برای ذخیره داده های بدون ساختار استفاده کنند ، این راه حل ها برای هر مشاغل مفید است.
این امر خصوصاً در مورد شرکتهایی با کاربردهای قدیمی داخلی که می توانند ذخیره سازی ، جریان و مدیریت استفاده از داده ها را به چالش بکشند ، حتی با استفاده از نرم افزار مدیریت ابر در فضای داخلی برای ابرهای ترکیبی ، صادق است. علاوه بر این ، انواع مختلفی از داده ها وجود دارد که باید به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند ، از داده های مشتری که به سادگی باید ذخیره شوند ، تا راه حل های بازیابی فاجعه (DR) که نیاز به توانایی تبادل داده ها از بایگانی ابری در موردی از خرابی عمده IT یا عفونت جدی در بدافزار ، مانند باج افزار.
با این وجود ، تعدادی از خدمات مدیریت فضای ذخیره سازی ابری وجود دارد که به شما امکان می دهد تمام داده های ابر خود را به روش های مختلفی که نیاز دارید مدیریت کنید. این می تواند چیزی باشد از همگام سازی حساب ها به گونه ای که همه داده های شما در یک مکان باشند ، بایگانی های ساده را تنظیم کنید ، تا انتقال داده ها از یک سیستم عامل ابر به مکان دیگر.
اتصال کلید مدیریت حافظه ابری است ، بنابراین هر راه حلی که استفاده می کنید باید بتواند با سرویس ها و برنامه های ابری که استفاده می کنید کار کند. اگرچه ممکن است ارائه دهندگان ابری بزرگ مدیریت فضای ذخیره سازی ابری را در نظر بگیرند ، اما گاهی اوقات اینها شرکت های مدیریت شخص ثالث هستند که ممکن است انعطاف بیشتری در هنگام کار با چندین سرویس و نیازهای ابر ترکیبی داشته باشند.
به همین دلیل ما لیستی از خدمات تجاری را که فکر می کنیم بهترین خدمات را در مدیریت ذخیره سازی ابری برای همه اندازه های مختلف کسب و کار ارائه می دهند ، از مشاغلی که می خواهند نیازهای پیچیده داده را مدیریت کنند تا کسب و کارهای کوچک که فقط می خواهند فضای ذخیره سازی ابری خود را ادغام کنند ، لیست خواهیم کرد.
- آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای این راهنمای خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را به آدرس URL راهنمای خرید در تاپیک به آدرس wish.athow@futurenet.com ارسال کنید.
بهترین خدمات مدیریت ذخیره سازی ابری در یک نگاه:
- Microsoft Azure Storage Explorer
- ذخیره سازی خدمات وب آمازون
- cloudHQ
- MultCloud
- CloudFuze
Microsoft Azure Storage Explorer یک راه حل قدرتمند برای مدیریت فضای ذخیره سازی ابری است که هدف آن آسان کردن مدیریت انواع داده ها برای هر زمان که به آن نیاز دارید ، می باشد.
این امر بارگذاری و بارگیری داده ها را به صورت پرونده ، جدول ، صف و نقطه انجام می دهد و با هر دو ویژگی Azure Cosmos DB و Azure Data Lake برای مدیریت آسانتر کار می کند.
همه کارها از طریق یک رابط کاربری گرافیکی ساده (GUI) انجام می شود تا روند کار ساده تر شود و شما می توانید به این ماشین های مجازی دسترسی پیدا کرده و با Azure Resource Manager و همچنین فضای ذخیره سازی معمولی کار کنید. همچنین می توانید چندین اشتراک اشتراک را با هم مدیریت کنید.
اتصال ها از طریق HTTPS برای ایجاد امنیت ، با کنترل دسترسی توسط نقش های خاص ، برقرار می شوند. حتی در این صورت ، شبیه سازها امکان کار آفلاین را دارند که این یک ویژگی عالی است.
همانطور که از Azure انتظار دارید ، این یک راه حل مدیریتی است که هدف آن کار با داده های بزرگ و گاه پیچیده ، چندین ویژگی در فضای ابری و ارائه یک راه حل کامل برای نیازهای تجارت بزرگ است.
AWS Storage به جای یک سرویس جداگانه ، بسته به نوع پرونده یا نوع داده و میزان استفاده ، برای ارائه خدمات کارآمدتر ، طیف وسیعی از گزینه های مدیریت ذخیره سازی ابری مختلف را ارائه می دهد.
این گزینه ها شامل فضای ذخیره سازی دائمی با قابلیت دسترسی بالا ، ذخیره سازی پایگاه داده محلی ، ذخیره سازی ابری ، تهیه نسخه پشتیبان از عمق و فضای ذخیره سازی پشتیبان برای بازیابی بلایا است.
به عنوان مثال ، Amazon S3 برای ذخیره داده ها برای تهیه پشتیبان و بازیابی یا در غیر اینصورت بایگانی شده استفاده می شود و دارای ده ها تریلیون نقطه داده است. یخچال طبیعی Amazon S3 یک گزینه کم هزینه برای ذخیره سازی طولانی مدت داده است ، در حالی که Amazon FSx برای Windows File Server برنامه های ویندوز و داده های آنها را مدیریت می کند.
هدف کلی هر دو تأمین ظرفیت ذخیره سازی قابل اطمینان تر و قابل مقیاس تر از ذخیره سازی در محل است ، در حالی که می توانید دسترسی به داده ها را به کارآمدترین روش مورد نیاز فراهم کنید.
آخرین نکته به ویژه در عصر اینترنت اشیا important ، جایی که می توان به طور مداوم به داده ها در سراسر جهان نیاز داشت ، در مقابل نیاز به دسترسی به داده هایی که به عنوان بایگانی ذخیره می شوند ، بسیار مهم است.
همانطور که با AWS انتظار می رود ، در مورد مدیریت ذخیره سازی ابر ، طیف گسترده ای از ویژگی های خدمات ابری وجود دارد و آنها معمولاً نیازهای بزرگتر تجاری را هدف قرار می دهند.
cloudHQ می تواند در بسیاری از سیستم عامل های cloud همگام سازی شود ، اما با همه برنامه های Google مانند Google Drive و Gmail بهترین کار را می کند.
cloudHQ تمام برنامه های مرتبط با Google شما را با سایر سرویس های مبتنی بر cloud مانند Salesforce ، Dropbox و Evernote کاملاً ادغام می کند. این راه حل برای تمام برنامه های G Suite قابل استفاده در سازمان شما ، از پشتیبان گیری کامل برخوردار است. حتی اگر سازمان های دیگری که با آنها کار می کنید از سرویس های دیگری مانند Dropbox استفاده کنند ، cloudHQ آنها را با حساب های G Suite همگام سازی و تلفیق می کند. این برای شما دردسر کمتری هنگام کار روی چندین راه حل مبتنی بر ابر است.
cloudHQ یک لایه رایگان ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد ایمیل ها را در بایگانی با بایگانی نامحدود و همگام سازی حساب های ابری رایگان ذخیره کنند. همچنین گزینه های پولی وجود دارد که شامل یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه است بنابراین شما مجبور نیستید فوراً متعهد شوید. اگر تصمیم به انجام این کار داشته باشید ، cloudHQ 30 روز ضمانت بازگشت وجه را ارائه می دهد ، اما در نهایت متوجه می شوید که برای شما مناسب نیست.
MultCloud در سال 2013 توسط AOMEI Technology تاسیس شد. آنها راه حلی را ارائه می دهند که برای اتصال همه تأمین کنندگان ذخیره سازی ابر شما در یک سیستم عامل فراهم شده است و همه چیز را برای شما قابل دسترسی تر می کند. این یک راه حل مبتنی بر وب بین پلتفرم است. در سال 2016 ، افزونه ای برای Google Chrome منتشر شد.
با استفاده از کپی / چسباندن یا همگام سازی بین دو سرور مبتنی بر ابر ، MultCloud انتقال پرونده را به روندی بسیار ساده و بدون درد انجام می دهد. برای کل مراحل لازم نیست که آنلاین باشید ، زیرا MultCloud هرگونه انتقال داده به داده های شما را انجام می دهد.
این راه حل همچنین از برنامه ریزی انتقال در صورت نیاز پشتیبانی می کند ، این بدان معناست که شما مجبور نیستید فرآیند را خودتان شروع کنید. می توانید برای شروع انتقال یا همگام سازی به روزرسانی شده با سایر سرویس های ابری پس از مدت زمان مشخصی آن را برنامه ریزی کنید ، یا می توانید هنگام خاموش بودن سیستم ، فرآیند انتقال را برنامه ریزی کنید.
MultCloud با برخی از بزرگترین نامهای خدمات ابری مانند Google Drive ، Dropbox و OneDrive و غیره سازگار است. با قیمت های بسیار مناسب و یک طرح رایگان را ارائه می دهد.
CloudFuze در سال 2012 تاسیس شد تا مشاغل و افراد را به راهی برای انتقال و مهاجرت آسان پرونده های خود ، بدون توجه به جایی که ذخیره می شوند ، ارائه دهد.
در صفحه کنترل اصلی ، می توانید همه پرونده های خود را مرتب کنید ، جایی که می توان آنها را به انواع پرونده تقسیم کرد. همچنین می توانید فیلترهای سفارشی اعمال کنید. این راه حل همچنین به اشتراک گذاری فایل را ارائه می دهد و CloudFuze دارای فضای کاری است که اعضای تیم می توانند از آن برای همکاری در پروژه ها استفاده کنند.
استفاده از CloudFuze بسیار آسان است و به شما امکان می دهد پوشه ها را به ارائه دهنده ابر انتخابی خود بکشید و رها کنید. این پلتفرم همچنین مهاجرت فایل های ابری از انتها به انتها و راه حل های کاربر را برای مشاغل و مصرف کنندگان ارائه می دهد.
انتقاد اصلی CloudFuze این است که حداقل برای هر کاربر ، داده های انتقال داده می توانند کاملاً محدود باشند. اگر مقدار زیادی داده برای مهاجرت داشته باشید ، این می تواند مشکل ساز باشد.
منبع: subtitle-news.ir