[ad_1]
بهترین ابزار بازخورد مشتری به شما امکان می دهد داده های مفید و موثر مشتری را جمع آوری کنید. درک رفتار مصرف کننده به محصولات و خدمات کمک می کند ، در حالی که می دانید چگونه مهمترین شاخص را که ارزش زندگی مشتری است ، افزایش دهید.
بهترین ابزار بازخورد مشتری
خدمات بازاریابی آنلاین و تجزیه و تحلیل داده ها فقط می توانند به این حد برسند – و شرکت ها باید به دنبال بهترین ابزارهای بازخورد مشتری برای جمع آوری داده های با کیفیت غنی باشند تا درک کنند که چه چیزی مشتریان را به سمت برچسب گذاری سوق می دهد.
علاوه بر این ، دریافت بازخورد با استفاده از ابزارهای تجربه کاربر (CX) ، همچنین سکوهای پاسخ و س surveyالات و سایر ابزارهای نظرسنجی می تواند مفید باشد.
با این حال ، همه ابزارهای بازخورد مشتری یکسان ایجاد نشده اند. در زیر بیشتر بدانید که مناسب شما است.
- آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای این راهنمای خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را به آدرس URL راهنمای خرید در تاپیک به آدرس wish.athow@futurenet.com ارسال کنید.
- شکل تایپ
- هاتجار
- مغز کاربر
- گزارش کاربر
- اسپرینکلر
- Revoo
- حلقه
- کانی
- آی فون
- کلارابریج
بهترین ابزار بازخورد مشتری مواردی است که کاربران شما به جای بسته شدن بعد از یک نانو ثانیه ، در واقع پر خواهند کرد. و این همان جایی است که اشکال طراحی Typeform جلب توجه می کند. Typeform با خلاقیت در طراحی و تشویق شما برای نوشتن س questionsالاتی با لحن گفتگو ، به شما در انتقال احساسی از شخصیت برند شما کمک می کند به شکلی که تعداد کمی دیگر از ابزارهای بازخورد مشتری بتوانند از آن استفاده کنند.
Easy Typeform با حالت پیش نمایش زنده برای مشاهده تغییرات در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل ساده برای بینش سریع و منطق پرش ارائه می شود که باعث می شود هر Typeform باهوش تر و شخصی تر شود و کاربران را به سمت مسائل مربوطه سوق دهد.
Hotjar که توسط شرکت هایی مانند Adobe ، Shopify و SurveyMonkey مورد استفاده قرار می گیرد ، از یک روش بصری مبتکرانه برای بازخورد مشتری استفاده می کند. این راه حل همه کاره که برای بازاریابان ، مدیران محصولات و طراحان UX طراحی شده است ، رفتارهای رفتاری را تجسم می کند تا به شما کمک کند درک کنید کاربران شما به چه چیزی علاقه دارند.
این کار از طریق انواع مختلف نقشه های حرارتی انجام می شود – که به شما کمک می کند تا نحوه پیمایش ، جابجایی و کلیک کاربران را شناسایی کنید – و حتی می توانید انتخاب کنید که بازدید کنندگان دقیقاً چگونه از طریق سوابق بازدیدکنندگان وب سایت شما را مرور کنند. قیف های تبدیل Hotjar به شما کمک می کند دریابید که بازدیدکنندگان شما از کجا خارج می شوند و چگونه می توانید میزان ترک تحصیل را کاهش دهید.
علاوه بر این ، یک ویژگی تجزیه و تحلیل فرم زیبا زمینه هایی را که افراد در آنها زمان زیادی را صرف می کنند ، همراه با نظرسنجی های بازخوردی که تفکر تصمیمات کاربر را روشن می کند ، شناسایی می کند.
که توسط شرکت هایی از جمله Spotify ، Virgin و Red Bull Mobile مورد استفاده قرار می گیرد ، Userbrain رفتار بازدید کنندگان را برای کمک به شناسایی و عیب یابی مشکلات آنها هنگام مرور وب سایت شما ثبت می کند. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی در خرید کالایی با مشکل روبرو شود ، در حالی که دیگری می تواند فرم ها را در صفحات مختلف جستجو کند.
استفاده از این پلتفرم آسان است که به شما امکان می دهد URL های مختلفی را برای نظارت بر کارهای خاص تنظیم کنید. به نوعی ، Userbrain راهی عالی برای جلوگیری از نیاز به استخدام ، مدیریت و پرداخت هزینه آزمون دهندگان برای وب سایت شما است – در عوض ، به مجموعه آزمایش های کاربر بی طرف در سراسر جهان دسترسی پیدا می کنید.
گاهی اوقات شناسایی کاربران شما کافی نیست. شما همچنین باید بدانید که آنها می خواهند به چه چیزی دست پیدا کنند تا مناسب ترین محصولات و خدمات را به آنها ارائه دهید. UserReport که توسط شرکت هایی مانند تویوتا ، جانستون پرس و TripAdvisor استفاده می شود ، می تواند به عنوان یک بخش یکپارچه از یک وب سایت یا برنامه کاربردی اجرا شود و بر اساس دو ابزارک ساده – یک نظرسنجی و یک ابزارک بازخورد است.
مورد اول یک ویژگی مفید است زیرا NPS (یا Net Promoter Score) را در اختیارتان قرار می دهد ، که به شما یک عدد ساده می دهد تا نشان دهد میزان پیشنهاد شما از کاربران (با تجزیه و تحلیل کاربران بر اساس آمار جمعیتی) چقدر است. در همین حال ، ابزارهای بازخورد به شما کمک می کنند تا ایده هایی را برای تصحیح اشتباهات جمع آوری کنید ، چیزی که می تواند اولویت بندی ویژگی های مبتنی بر محبوبیت را آسان کند.
Sprinklr به شما امکان می دهد یک جامعه آنلاین مشتری ایجاد کنید که می تواند راهی عالی برای ایجاد روش های دوستانه برای بازدید از بازدید کنندگان و پاسخ سریعتر به سوالات ، ارائه بازخورد از کاربران یا جمع آوری اطلاعات برای تصمیم گیری در مورد خرید باشد. .
از ویژگی های Sprinklr می توان به قابلیت انحراف موارد پشتیبانی مشتری اشاره کرد ، در حالی که به مشتریان کمک می کند تا سریعتر به س questionsالات پاسخ دهند و همچنین کمک به مشتریان برای تصمیم گیری از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر آسان تر است.
این همچنین تعبیه ویژگی های بازی را که متخصصان جامعه را تشخیص می دهند و به آنها پاداش می دهد ، تسهیل می کند ، در حالی که به همه اعضای جامعه انگیزه می دهد که بیشتر در مکالمات شرکت کنند.
اگر می خواهید به بازدیدکنندگان وب سایت خود اجازه دهید نظر مشتریان در مورد محصول یا خدمات شما را بدانند ، Revoo را در نظر بگیرید. این نظرات از طرف شرکتهایی را که فقط توسط افرادی که خرید کرده اند یا از نرم افزار شما استفاده کرده اند ارسال می کند ، جمع آوری می کند.
به همین ترتیب ، یکی از بهترین ابزارهای بازخورد مشتری برای شفافیت و جلوگیری از بازخورد کاذب است. Revoo با ارسال ایمیل به مشتریانی که از شما خرید کرده اند کار می کند ، و سپس آنها را به ارسال نظر دعوت می کند. این شرکت همچنین در مورد روند خرید ، خدمتی که دریافت کرده اند س asksال می کند و به افراد اجازه می دهد به گروه داوطلبانی که به سوالات خریداران کنجکاو پاسخ می دهند ، بپیوندند.
افزایش درآمد و بهبود محصول نیز نباید شرایطی داشته باشد – یا Loop ابزاری بصری برای بازخورد مشتری است که به شما در انجام هر دو کمک می کند.
این نرم افزار مدیریت بازخورد مشتری شامل یک افزونه اسکرین شات است که به طور مستقیم در وب سایت شما ادغام می شود ، همراه با یک انجمن داخلی که به بازدیدکنندگان وب سایت شما امکان می دهد در مورد بازخورد ارسالی برای مدیریت تصمیمات استراتژیک محصول رای دهند و به شما کمک کنند به اشتباه گرفتن
وقتی کسی به نظرات پاسخ می دهد ، به راحتی از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود ، این بدان معنی است که شما همیشه می توانید – حدس می زنید – آنها را در پست خود نگه دارید.
Canny توسط شرکتهایی مانند Lyft و MongoDB مورد استفاده قرار می گیرد ، بستری است که برای جمع آوری بازخورد در یک مکان سازمان یافته برای اطلاع رسانی راه حل های محصول شما و ساخت محصولات بهتر استفاده می شود.
Canny همراه با یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ، از یک فرآیند سه مرحله ای استفاده می کند که به شما امکان می دهد بازخورد از ذینفعان مهم را جمع آوری کنید ، سپس نقشه راه خود را برای نشان دادن آنچه پیش رو و در حال حرکت است ، برنامه ریزی کنید ، قبل از اینکه به روزرسانی ها را با افراد به اشتراک بگذارید تا از ویژگی های مورد علاقه خود برای استفاده مطلع شوند.
نسخه کامل به 100 کاربر ردیابی شده خدمات ارائه می دهد و ماهانه برای 1000 کاربر ردیابی شده قیمت افزایش می یابد. اگر به استفاده بیشتر از این نیاز دارید ، همچنین می توانید گزینه سفارشی را انتخاب کنید که به شما کاربران ردیابی شده نامحدود و یک مدیر حساب اختصاصی – به علاوه SLA (یا توافق نامه سطح خدمات) را ارائه دهد.
Intercom یک پلت فرم پیام رسان تجاری در زمان واقعی است که به شرکت ها کمک می کند تا وفاداری و رشد را در هر مرحله از چرخه عمر مشتری ایجاد کنند. بیش از 30،000 شرکت از آن استفاده می کنند – از جمله Shopify ، YCombinator و Atlassian. از ویژگی های آن می توان به چت بات هایی اشاره کرد که به مشارکت بازدید کنندگان وب سایت و افزایش نرخ تبدیل پولی کمک می کنند ، و این می تواند با پیام های فعال سازی و فعال سازی سفارشی که به ایجاد اتصالات 1: 1 برای یافتن کمک می کنند ، تکمیل شود. ارزش در محصولات.
علاوه بر این ، Intercom دارای ابزارهای بی درنگ و اطلاعات غنی است که تیم ها را گسترش می دهد و نتایج تعامل کاربر را بهبود می بخشد. کمترین بسته آن را می توان بصورت رایگان امتحان کرد و در صورت نیاز به کارایی بیشتر ، بسته Pro و Premium آن با هزینه اضافی امکانات اضافی را ارائه می دهد.
تبدیل پیچیدگی به وضوح Clarabridge است ، که با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به درک بسیاری از بازخورد مشتری از طریق چندین کانال بازاریابی کمک می کند. به طور خلاصه ، از قوانینی برای تعیین اینکه مشتریان چه فکر می کنند و آنچه واقعاً می خواهند ، استفاده می کند ، به شما این امکان را می دهد که فرآیندها را در حین اندازه گیری مواردی مانند تلاش ، احساسات و اهداف خودکار کنید.
تمام نظرات مشتریان از منابع مختلف جمع آوری شده و در یک مکان جمع می شود. پس از آن فقط با یک کلیک اتصال دهنده های داده می توانند اطلاعات مربوط به هر نوع بازخورد اعم از درخواستی و ناخواسته را بازیابی کرده و تصویری از کل سفر مشتری ارائه دهند.
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir