محصولات تقلبی یک صنعت آنلاین با میلیاردها پوند است. کفش ها و لباس ها متداول ترین مکانهایی هستند که مارک ها آرم و نشان خود را با هم ادغام می کنند و از این رو یکی از پر کپی ترین موارد در جهان است.
طبق گزارش سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، کفش 22٪ از ارزش کل کالاهای تقلبی کشف شده توسط گمرک در سال 2016 را به خود اختصاص داده است ، و لباس با 16٪ در جایگاه دوم قرار دارد. با توجه به OECD ، در حالی که بسیاری از ما شاهد فروش این کالاها در بازارهای خیابانی در سراسر جهان بوده ایم ، بسیاری از آنها قبلاً به صورت آنلاین و با ارزش 590 میلیارد دلار در سال منتقل شده اند.
کالاهای تقلبی ارزش کالاهای اصلی خود را کاهش می دهد. شناخته شده است که آنها از مواد ارزانتری ساخته شده اند ، با کنترل کیفیت پایین تر و اغلب به فعالیتهای جنایی گسترده تری کمک می کنند. مارک ها با هدف قرار دادن خرده فروشان غیر مجاز به صورت جداگانه سعی در مبارزه با محصولات تقلبی دارند. جدای از دشوار بودن ، روندی سخت و پر هزینه است.
درباره نویسنده
آندریوس پالیونیس معاون رئیس شرکت راه حل های شرکت Oxylabs است
تراشیدن وب یک راه حل کارآمدتر است که ترکیبی از تکنیک های بسیار پیشرفته داده با اتوماسیون برای نظارت مستمر بر حضور آنلاین بصورت آنلاین است.
با نزدیک شدن به سه ماهه طلایی و نزدیک شدن به رویدادهای خرید فصلی مانند جمعه سیاه و کریسمس ، اقدام برای محافظت از یکپارچگی مارک های تجاری خود بسیار مهم است. آنچه می توانند انجام دهند در اینجا است:
تراشیدن وب: یک راه حل قدرتمند
تراشیدن وب از “ربات ها” استفاده می کند – اسکریپت هایی که وب را جستجو می کنند و اطلاعات صدها وب سایت را در چند ثانیه بازیابی می کنند. این یک روش قدرتمند برای بدست آوردن مقادیر زیادی اطلاعات عمومی خام است ، که پس از آن می تواند توسط متخصصان بینش پاک و تجزیه و تحلیل شود. در مورد کالاهای تقلبی ، وب تراش می تواند اینترنت را اسکن کند تا سایت های فروش نسخه های تقلبی محصولات مارک دار را پیدا کند. به طور سنتی ، این یک فرایند بسیار دشوار بوده است – بازدید فیزیکی از بازارها و انبارهایی که این محصولات فروخته می شود. وب تراش این اطلاعات را در چند ثانیه بازیابی می کند.
در اینجا یک خلاصه مختصر آورده شده است که نحوه انجام آن را بیان می کند:
اهداف وب سایت را مشخص کنید و از راه حل های پروکسی استفاده کنید
شناسایی وب سایت های هدفمند با هوش عمومی با ارزش اولین قدم اصلی در قطع وب است. سپس ، با در نظر گرفتن کاربرد خاص و پذیرش هدرهای HTTP و / یا سرورهای پروکسی و همچنین طرح HTML ، منطقی برای تراشیدن وب ایجاد می شود.
پروکسی هایی که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می کنند ، درخواست داده ها را به “وب سایت خاص” تغییر می دهند و از پیچیدگی روند کار می کاهند. همه وب سایت ها به طور متفاوتی کدگذاری می شوند ، و ابزارهای هوشمند با تغییر ساختار وب سایت ها سازگار می شوند تا داده ها را با بازدهی بیشتر و با افزایش موفقیت بازیابی کنند.
ایجاد کلمات کلیدی / کلمات جستجو
قبل از انجام فرآیند تراشیدن ، تعیین کلمات کلیدی که توسط مکانیسم تراشیدن برای یافتن داده های بازیابی استفاده خواهد شد ، ضروری است. از آنجا که فهمیدن اینکه چه کسی نسخه های طراح را می فروشد بسیار آسان است ، این بیشتر یک فرآیند آسان است.
کلمات کلیدی ، که شامل نام های تجاری ، انواع اقلام و مدل های خاص هستند ، برای پاکسازی داده های مورد نیاز برای مراحل بعدی ضروری هستند. به عنوان مثال می توان به “ساعت رولکس شیرجه” ، “کیف گوچی دیونیسوس” یا “ری بان راهدار” اشاره کرد.
اطلاعات مربوط به وب سایت ها و محصولات تقلبی را جمع آوری کنید
پس از حذف داده ها ، باید آنها را مرتب ، تجزیه و تحلیل و سازماندهی کرد تا مشخص شود کدام محصولات تقلبی و توسط چه کسی فروخته می شود.
هنگامی که لیستی از فروشندگان غیرمجاز تهیه شد ، مرحله بعدی تشکیل DMCA برای هر وب سایتی است که محصولات تقلبی را به فروش می رساند ، یا استفاده از سایر روش های درمانی موجود و قابل استفاده برای پاسخگویی موثر به سو abuse استفاده های شناسایی شده.
وب سایت های مشخص شده را به موتورهای جستجو گزارش دهید
مرحله آخر نیاز به گزارش درخواست ها به موتورهای جستجوی بزرگ مانند Bing ، Yahoo و Google برای حذف سایت ها از فهرست آنها است. حذف وب سایت ها به این معنی است که مشتریان بالقوه هرگز موارد را پیدا نمی کنند مگر اینکه لینک مستقیم داشته باشند.
خالص کاری موفقیت آمیز راحت تر از کار است
اگرچه تراشیدن روی شبکه ساده به نظر می رسد ، اما روش واقعی این کار نیست. تراشیدن وب یک فرایند پیچیده است که برای موفقیت در اجرای آن به دانش فنی دقیق نیاز دارد. خوشبختانه ، این صنعت از نظر ابزاری که در زمان واقعی به شبکه می پردازند تا بازیابی کارآمد داده ها را طی کند ، راهی طولانی را طی کرده است.
علاوه بر تراشیدن موارد تقلبی ، برش نت برای دستیابی به اطلاعات در دسترس عموم ، مانند اطلاعات قیمت ، نظارت بر رقابت ، تشخیص اطلاعات مربوط به سهام و لوازم رقیب ، نظارت بر احساسات مصرف کنندگان ، نیز ضروری است. ردیابی نام های تجاری و موارد دیگر در شبکه های اجتماعی.
اکنون برای سود بیشتر در سه ماهه طلایی و بعد از آن اسکراب بزنید
محله طلایی مترادف با رویدادهای خرده فروشی مانند جمعه سیاه و انباشت کریسمس است ، زیرا مصرف کنندگان از تخفیف های بالقوه زیادی برای کالاهای اجباری استفاده می کنند.
تولید با کیفیت کالاهای مارک دار برای بسیاری از مشتریان جذابیت زیادی دارد ، اما ناک اوت ها به طور فزاینده این سهم بازار را گاز می گیرند.
روش هایی که با استفاده از تکنیک های دستی سعی در استشمام این تامین کنندگان دارند ، گران و بی اثر هستند. تراشیدن وب پیشرفته ترین روش از بین بردن این تاجران غیر مجاز است. استفاده از این فناوری ابتکاری با اطمینان از اینکه بازرگانان می توانند در شلوغ ترین دوره های تجاری سال رقابت عادلانه داشته باشند ، می تواند به حذف این سایتها از اینترنت کمک کند.
منبع: subtitle-news.ir