[ad_1]
ارائه دهنده راه حل های POS ، Lightspeed با ادغام بازار فروش همچنان به خرید دیگری دست زده است.
سکوی مدیریت رستوران Upserve آخرین شرکتی است که به عنوان بخشی از معامله ای با ارزش حدود 430 میلیون دلار به خانواده Lightspeed پیوست.
Lightspeed مشغول تغییر شکل دیرهنگام بازار POS است. در اوایل سال جاری ، آن را در بورس اوراق بهادار نیویورک آغاز به کار کرد و به دنبال آن با خرید یک شرکت تجارت الکترونیکی ShopKeep در یک معامله به ارزش 440 میلیون دلار.
فروش به پایان رسید
Upserve که زندگی خود را در سال 2009 با عنوان Swipely آغاز کرد ، یکی از اولین برنامه هایی بود که از مصرف کنندگان می خواست اطلاعات خریدهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. وی سپس توجه خود را به تهیه ابزارهای تجاری به بازار رستوران معطوف کرد. در طی دوره دوازده ماهه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، Upserve تقریباً 40 میلیون دلار درآمد کسب کرد.
مشارکت بین Lightspeed و Upserve با 7000 مکان مشتری اضافی ، دسترسی شرکت قبلی را افزایش می دهد و در مجموع بیش از 6 میلیارد دلار معاملات ناخالص ایجاد می کند.
جزئیات منتشر شده همچنین می گوید که با همکاری یکدیگر ، Lightspeed و Upserve ضمن رسیدگی به چالش های COVID-19 می توانند به صنعت رستوران کمک بهتری کنند. به معنای گسترده تر ، خرید آخرین نمونه از ادغام در بخش POS است ، روندی که بسیار فراتر از همه گیر است.
داکس داسیلوا ، بنیانگذار و مدیرعامل لایت اسپید گفت: “پیوستن نیروها با Upserve گام بعدی استراتژیک در چشم انداز لایت اسپید در زمینه ارائه پیشرفته ترین بستر تجاری جهان برای مشاغل با عملکرد بالا است.” “ما اعتقاد داریم که این خرید نوآوری در محصولات را تسریع می کند که به مشتریان Lightspeed اجازه داده است بزرگترین چالش صنعت خود را در دهه های گذشته برآورده کنند و رهبری استثنایی را به تیم های ما در پیش بینی بهبود جهانی صنعت مهمان نوازی جهانی اضافه می کنند. “
از طریق TechCrunch
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir