[ad_1]

Covid-19 باعث شده است که هر صنعت مجدداً در شیوه تجارت خود کشف و تجدید نظر کند. همه گیری بسیاری از سازمان ها را مجبور کرده است که سرعت خود را در تحول دیجیتال تسریع کنند ، و تمرکز را از فرصت جاه طلبانه به نیاز فوری تحریک پذیرش دیجیتال منتقل کنند. به همین ترتیب ، این موضوع با حرکت سازمانها از فضای فیزیکی به دیجیتال بین همه بخشها ، به ویژه در امور بانکی ، موضوع مشترکی ایجاد کرده است.

بانک ها باید به طور کامل در نحوه کار مراکز ارتباطی خود تجدیدنظر کنند و همچنین درمورد اینکه آیا شاخه های فیزیکی باید باز شود یا خیر ، در صورت وجود ، بهترین روش برای انجام اقدامات مناسب فاصله اجتماعی را بررسی کنند. در نتیجه ، تحولات چندین ساله تنها در عرض چند ماه خلاصه شده و با طراحی مجدد رویکردهای سنتی با چت بات های AI ، جلسات مجازی ، قابلیت های کاربردی پیشرفته و حتی پیش بینی های دیجیتال تماس مشتری ، که اکنون امری عادی است.

چالش های اصلی بانک ها چیست؟

[ad_2]

منبع: subtitle-news.ir