بازاریابی وابسته چیست؟
این یکی از رایج ترین سوالاتی است که دریافت می کنیم و در واقع کاملاً ساده است:

بازاریابی وابسته روشی است برای شما (شرکت وابسته) برای بدست آوردن کمیسیون برای توصیه محصولات یا خدمات به دوستان یا خوانندگان.

برای ساده سازی آن ، در اینجا مراحل 5 مرحله ای برای نحوه شروع بازاریابی شرکت های زیر آورده شده است:

محصولی را پیدا می کنید که می خواهید تبلیغ کنید
برنامه وابسته “نام محصول” را جستجو کنید. اگر در آمازون است ، می توانید آن را تبلیغ کنید
برای برنامه وابسته آنها ثبت نام کنید
شما پیوند ویژه ای دریافت می کنید که به بازرگان اجازه می دهد افرادی را که روی پیوند شما کلیک کرده اند ردیابی کند
اگر آنها محصول را بخرند ، کارمزد دریافت می کنید.
خیلی ساده ، درسته؟

این می تواند بسیار پیشرفته تر شود ، اما در این پست ، ما فقط با اصول شروع می کنیم و شما را به جایی می رسانیم که آماده باشید اولین کمیسیون خود را بسازید برای دیدن منبع مقالات ما کلیک کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد ویژگی بازاریابی شرکت های وابسته ، به پست دقیق تر ما مراجعه کنید.

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟
این روزها روش های مختلفی برای ردیابی شرکت های وابسته وجود دارد ، اما همه آنها براساس این است که شخصی روی پیوند ویژه پیگیری شما کلیک کند.

رایج ترین و اساسی ترین نوع ردیابی از طریق کوکی است.

وقتی روی پیوند وابسته کلیک می شود ، یک فایل کوچک به نام کوکی در رایانه کاربران ذخیره می شود. سپس آنها کالایی را خریداری می کنند ، تاجر می تواند ببیند که توسط شما ارجاع شده است.

همچنین روشهای پیشرفته تری نیز براساس ایمیل استفاده شده یا آدرس IP وجود دارد – اما ما در اینجا به آنها وارد نخواهیم شد ،

در اینجا نحوه شروع بازاریابی وابسته در وبلاگ خود در 8 مرحله آورده شده است:
مرحله 1: ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ
مرحله 2: یک صنعت را انتخاب کنید و سپس Niche Down را انتخاب کنید
مرحله 3: درباره محصولاتی که می توانید آنها را مرور کنید ، تحقیق کنید
مرحله 4: برای برنامه Affiliate Amazon ثبت نام کنید
مرحله 5: برنامه های وابسته را برای محصولات دیگری که می خواهید بررسی کنید پیدا کنید
مرحله ششم: ایجاد محتوا در قالب آموزش ، مرور پست ها ، صفحات منبع یا ایمیل ها و استفاده از پیوند وابسته خود
مرحله 7: صفحه را بهینه کرده و رتبه بندی خود را در Google پیگیری کنید
مرحله 8: بشویید و تکرار کنید!
همه این مراحل (و موارد دیگر) را در این پست با جزئیات بیان خواهیم کرد ، اما درک روند کلی از ابتدا مهم است.

چگونه دلار اول خود را از طریق بازاریابی وابسته بدست آوریم
روش های زیادی برای کسب درآمد از طریق لینک های وابسته وجود دارد. اما اگر من تازه شروع به یادگیری چگونگی تبدیل شدن به یک بازاریاب شرکت وابسته کردم و لازم بود بگویم ، این هفته صد دلار درآمد کسب کنم؟ این ویدئو مرحله به مرحله ، دقیقاً نحوه انجام این کار را به شما نشان می دهد:

 

یکی از مواردی که من در مورد این نوع کسب درآمد دوست دارم این است که جستجوی بازاریابی وابسته برای مبتدیان در واقع بسیار آسان است (حتی بدون داشتن دانش فنی).

سپس با رشد سایت و رشد مهارت های بازاریابی می توانید استراتژی ها و تاکتیک های پیشرفته تری را یاد بگیرید.

با بازاریابی وابسته چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟
مبلغی که می توانید تهیه کنید بسیار متفاوت خواهد بود – صادقانه بین جایی بین صفر و میلیون ها نفر کاهش می یابد.

درآمد شما به طور مستقیم به نوع پیشنهادهایی که تبلیغ می کنید ، میزان بازدید شما به سایت و همچنین درک سایر مهارت های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی از طریق ایمیل و سئو ارتباط دارد.

اما در این پست کاملاً به توانایی بالقوه درآمد حاصل از انواع مختلف تبلیغات پی خواهید برد.

چگونه می توانید یک بازاریاب وابسته شوید؟
در اینجا این نکته وجود دارد ، شما می توانید هر کالایی را که می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید انتخاب کنید و یک برنامه وابسته وجود دارد که بابت ارجاع فروش به شما هزینه یاب را می دهد.

با این حال ، فقط به این دلیل که می توانید هر چیزی را تبلیغ کنید ، به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید.

مهمترین نکته ای که باید هنگام انتخاب یک محصول برای بازاریابی در نظر بگیرید این است که “آیا این برای مخاطبان شما مناسب است؟”

به عنوان مثال ، احتمالاً هوشمندانه ترین کار برای من این نیست که سعی کنم و برای دمبل در لوکیشن Rebel تبلیغ کنم ، زیرا 99٪ مخاطبان من می توانند کمتر به آنها اهمیت دهند.

با این حال ، برای من ، به عنوان مثال ، WP Engine یک شرکت میزبان وردپرس را تبلیغ کنم – بسیار منطقی تر است ، زیرا تقریباً هر یک از خوانندگان من وب سایتی را دارند یا در نظر گرفته اند.

و همین اواخر ، ما Streak را به عنوان ابزاری عالی برای فریلنسرها جهت استفاده از نظارت مستقیم بر روی صندوق ورودی خود معرفی کردیم. یک بار دیگر ، این چیزی است که مستقیماً با مخاطب صحبت می کند.

س Quesالاتی که می توانید قبل از تبلیغ یک محصول وابسته بپرسید
وقتی می خواهم تصمیم بگیرم چه چیزی را تبلیغ کنم ، همیشه س questionsالات زیر را از خودم می پرسم:

آیا از این محصول استفاده می کنم؟
آیا اکثریت قریب به اتفاق خوانندگان من از استفاده از این محصول بهره مند می شوند؟
آیا مراحل خرید آسان است؟
آیا نرخ کمیسیون شرکت های وابسته خوب است؟ (همیشه لازم نیست)
اگر به هر یک از این س yesال ها پاسخ مثبت بدهم ، احتمالاً مناسب است و ارزش ترویج را دارد.

Action Action: لیستی از محصولات مورد استفاده خود تهیه کنید که فکر می کنید مخاطبان وبلاگ شما نیز از استفاده آنها بهره مند خواهند شد. سعی کنید تا آنجا که می توانید فکر کنید.

و به یاد داشته باشید ، اینها می توانند شامل محصولات مکمل نیز باشند. به عنوان مثال اگر در مورد سفر می نویسید ، می توانید تعداد زیادی محصول مکمل مانند چمدان ، هدفون ، کوله پشتی و لباس را نیز به همراه داشته باشید.