[ad_1]
محققان Check Point به دنبال فروش بی سابقه در خرده فروش آنلاین جمعه سیاه و رویدادهای دوشنبه سایبری در سال جاری ، به خریدهای تعطیلات نسبت به افزایش تعداد کمپین های فیشینگ ایمیل که در آن مجرمان سایبری برای آمازون ، DHL ، FedEx و سایر افراد معتمد مطرح می کنند ، هشدار دادند. تأمین کنندگان تحویل
این هشدارهای ایمیل که با تحویل بسته ها پس از آغاز فصل خرید تعطیلات همگام سازی می شوند ، با هدف فریب گیرندگان برای افشای اطلاعات شخصی خود با استفاده از موضوعاتی مانند “مسئله تحویل” یا “پیگیری بار شما” طراحی شده اند.
طبق بررسی Check Point ، مجرمان اینترنتی هم قبل و هم بعد از آن خرید کشورهای آنلاین را هدف قرار داده اند ، زیرا محققان این شرکت افزایش 80 درصدی در برنامه های مخرب فیشینگ را هدف قرار داده اند که خریداران را در قالب “پیشنهادات ویژه” قبل از جمعه سیاه و سایبر دوشنبه
با این حال ، هدف آنها اکنون خریدارانی است که مشتاقانه منتظر تحویل بسته های هدیه هستند و آنها را ترغیب می کنند جزئیاتی از سفارشات خود را که می تواند برای سرقت اعتبارنامه یا سایر داده های مالی استفاده شود ، ارائه دهند.
در ماه نوامبر ، محققان Check Point افزایش 400 درصدی تعداد ایمیل های فیشینگ حمل و نقل را که به مصرف کنندگان اروپایی ارسال شده است ، در مقایسه با ماه قبل ثبت کردند. این افزایش در ایالات متحده حتی بیشتر بود – 427٪ در مقایسه با نوامبر و اکتبر.
با این حال ، تفاوت اصلی بین این دو منطقه این واقعیت است که مجرمان اینترنتی از ایمیل های جعلی DHL برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان اروپایی استفاده می کردند ، در حالی که از ایمیل های فیشینگ که به عنوان اعلان های مختلف تحویل آمازون برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان در ایالات متحده استفاده می شود ، استفاده می شود.
مدیر اطلاعات Check Point ، Omer Dembinski ، اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی مشاهده ایمیل های فیشینگ در این فصل تعطیلات توسط کاربران در یک پست وبلاگ ارائه داد و گفت:
“هکرها همه خریدهای آنلاین را قبل و بعد از خرید افراد دنبال می کنند. ابتدا هکرها “پیشنهادهای ویژه” را به صندوق های پستی افراد از مارک های مورد علاقه خود ارسال می کنند. سپس هکرها برای تحویل خرید ایمیل ارسال می کنند ، حتی اگر از منبع معتبری خریداری کرده باشید. اکنون که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری به پایان رسیده است ، ما به سمت دیگر معادله یعنی تحویل می رویم. در فصل تعطیلات هنگام باز کردن ایمیل های پس از خرید ، دو بار فکر کنید. ایمیل ممکن است از طریق یک هکر باشد. به هر ایمیلی که ادعا می شود از آمازون ، DHL یا FedEx است ، از نزدیک نگاهی بیندازید. مراقب اشتباهات هجی باشید. مراقب دامنه های دامنه مانند باشید. برای ما روشن است که هکرها خریداران آنلاین را در هر مرحله از خرید آنلاین هدف قرار می دهند ، جایی که خطر قبل و بعد از خرید بسیار واقعی است. “
- ما همچنین بهترین خدمات VPN را برجسته کردیم
[ad_2]
منبع: subtitle-news.ir