[ad_1]

والدین در سراسر کشور در اوایل سال جاری همه گیر Covid-19 در مراقبت از کودکان غرق شدند. در نتیجه ، قفل زدن به بزرگسالان و کودکان نیاز به کار و تحصیل در خانه داشت ، که منجر به تغییرات عظیمی در رفتار دیجیتالی ما شد ، که به طور قابل توجهی خانواده ها را متعجب کرد. با وجود یک سوم (35٪) والدین در انگلیس که عادتهای تکنولوژیک خانواده آنها برای همیشه تغییر کرده است ، چالشهایی برای والدین در اوج قفل حبس ملی انگلیس مانند یافتن تعادل بین زندگی حرفه ای و شخصی فرزندان آنها و مدیریت فناوری احتمالاً در زمستان با چالش برانگیزتر شدن بازی در فضای باز خواهد گشت.

یک مطالعه توسط NortonLifeLock ، به نام Pandemic Parenting ، نشان داد که بسیاری از والدین در انگلیس نه وقت و نه فناوری لازم را دارند تا کودکان در بهار امسال در اوج قفل شدن در انگلستان ، به کودکان بتوانند به آنها بیاموزند. دو سوم (70٪) والدین انگلیسی که فرزندانشان در هنگام قفل در خانه بودند گفتند که مدرسه فرزندشان پیشنهاد می کند که فناوری یادگیری آنلاین در خانه در دسترس باشد. اما لپ تاپ ها و تبلت های آنلاین متصل به راحتی برای همه اعضای خانه قابل دسترسی نبودند ، از هر پنج والدین دو نفر در انگلیس (45٪) دو نفر مجبور به خرید دستگاه جدیدی برای فرزند خود بودند.

[ad_2]

منبع: subtitle-news.ir