استفاده از کنفرانس ویدیویی خدمات از ابتدای همه گیری با نتیجه گیری ملی به شدت جهش کرده اند مقیاس گذاری (و موارد دیگر مانند آن) بخش عمده ای از زندگی روزمره است. با این حال ، همه علاقه به این شکل جدید از ارتباطات را پیدا نکرده اند.
طبق یکی جدید مطالعه توسط متخصص ارائه Buffalo 87 ، پدیده ای معروف به “افزایش اضطراب” برای بسیاری از افراد به یک مشکل جدی تبدیل شده است. به عنوان “احساس وحشت از شما خواسته می شود که به یک تماس ویدیویی بروید” ، مقیاس گذاری اضطراب به سه دلیل مختلف ، تقریباً سه چهارم مردم را درگیر می کند.
همانطور که 83٪ از مبتلایان به اضطراب از زوم گزارش کرده اند ، در میان آنها احتمال بالقوه یک مشکل فنی وجود دارد که به راحتی قابل رفع نیست. در این زمینه ، مصرف کنندگان نگران حفظ مشتری و همکاران و همچنین آشکار کردن بی کفایتی خود هستند.
سایر عوامل رایج عبارتند از: عدم توانایی در خواندن م bodyثر زبان بدن (67٪) ، احساس ناشناخته بودن (56٪) ، زمان کافی برای آماده شدن برای ظاهر (41٪) و نگرانی در مورد غیرحرفه ای بودن زمینه (34) ٪))
افزایش اضطراب
در حالی که بسیاری از ما قبل از یک کنفرانس تلفنی ، از جمله این نویسنده ، احساس ترس و وحشت را تجربه کرده ایم ، بسیاری قادر به کنترل این احساسات به گونه ای هستند که حداقل به آنها امکان عملکرد در حالی که من از خانه کار می کنم.
با این حال ، برای برخی از افراد ، احتمال برقراری تماس ویدیویی می تواند احساس ترس عمیقی ایجاد کند ، به خصوص اگر لازم است خود را معرفی کنید. در ترکیب با سایر عوامل استرس زا مربوط به بیماری های همه گیر ، انسداد و عدم امنیت شغلی ، اضطراب مقیاس بندی می تواند در این شرایط ناتوان کننده باشد.
جیمز رابینسون ، مدیر بازاریابی در بوفالو 7 گفت: “مطمئناً سال 2020 زمان کوتاهی برای اضطراب نبود و همه ما با آن کنار آمدیم.” با این حال ، 73٪ پاسخ دهندگان گفتند که تلاش کردند. با اضطراب مقیاس گذاری در مقطعی از امسال ، مشخص است که بسیاری از تماس های ویدیویی چالش های خاص خود را دارند. “
در تلاش برای کمک به کاربران بزرگنمایی که وقتی از آنها خواسته می شود در دوربین صحبت کنند ، احساس غیر طبیعی یا نامناسبی دارند ، این شرکت نکات زیر را ارائه داد:
مکالمات را محدود کنید
بپرسید آیا این تماس واقعا ضروری است؟ به عنوان مثال ، ممکن است افزودن یادداشت به یک سند مشترک آسان تر باشد. تماس های ویدیویی ممکن است همیشه موثرترین گزینه نباشد.
دوربین ها را لغو کنید
از رئیس خود س Askال کنید که آیا برای هر تماس دوربین به دوربین نیاز دارید. اگر چنین است ، سعی کنید دوربین خود را در یک زاویه جانبی قرار دهید ، نه با صورت – شما کمتر روی خود تمرکز خواهید کرد.
زمان را برای شارژ مجدد بگذارید
با دیگران صحبت کنید تا فقط تعداد مشخصی تماس در روز برقرار شود. آیا محدودیتی وجود دارد؟ در غیر اینصورت ، اطمینان حاصل کنید که بین تماسهای شارژ زمان مشخصی وجود دارد.
اطلاع دهید
هرگز کسی را ترک نکنید بدون اینکه به او از قبل بگویید اگر افراد وقت آماده سازی داشته باشند ، نظم و نظم بیشتری خواهند داشت و اضطراب کمتری دارند.
گزارش نگرانی ها
برقراری ارتباط! با روسا صحبت کنید ، با تیم ها صحبت کنید – اگر مشکلی پیش آمد ، هرگز نمی دانید چه کسان دیگری با آن روبرو هستند. مکالمات را تشویق کنید. از رئیس خود گپ شخصی بخواهید.
منبع: subtitle-news.ir