آمازون اعلام کرده است که راه حل IP Accelerator خود در دسترس خرده فروشان اروپایی است ، درست در زمان فروش جمعه سیاه.
IP Accelerator که اکنون در آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، هلند و انگلستان زندگی می کند ، با کمک به آنها در خرید مارک های تجاری در مالکیت معنوی خود و پیوند دادن آنها به شرکت های حقوقی مربوطه ، از تجارت در مبارزه با کالاهای تقلبی حمایت می کند.
IP شتاب دهنده رایگان است ، به شرطی که هرگونه کمک حقوقی با “قیمت های رقابتی” ارائه شود. این طرح SME ها را که مسئول بخش قابل توجهی از فروش آمازون هستند اما غالباً فاقد منابع لازم برای مقابله با نقض IP هستند ، هدف قرار می دهد. IP Accelerator به آنها امکان کنترل مستقیم بیشتر برندشان را می دهد.
محافظت از مارک
فرانسوا سوجیر ، نایب رئیس اتحادیه اروپا فروشنده خدمات در آمازون گفت: “از مکالمات ما با صاحبان مشاغل کوچک ، ما می دانیم که اغلب سردرگمی وجود دارد که چرا حقوق مالکیت معنوی مهم است و چگونه فروشندگان می توانند آنها را تأمین کنند.” “به عنوان بخشی از تعهد گسترده تر ما در حمایت از مشاغل کوچک ، ما IP Accelerator را ایجاد کردیم تا روند ثبت IP را برای کارآفرینان در روزهای ابتدایی کار خود آسان و در دسترس قرار دهیم.”
راه اندازی IP شتاب دهنده در اروپا کمی بیشتر از یک سال پس از شروع در ایالات متحده آغاز می شود. در آن زمان ، این امر منجر به ثبت 6000 علامت تجاری توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده توسط SME های شرکت کننده شد. این توسعه شش بازار بزرگ آمازون در اروپا را پوشش خواهد داد و بیش از 150،000 شرکت کوچک و متوسط دیگر را تحت پوشش قرار خواهد داد.
یکی دیگر از مزایای مهم IP Accelerator این است که دسترسی سریع شرکت ها به ثبت علائم تجاری آمازون را در اختیار شرکت ها قرار می دهد ، که به شرکت ها توانایی مدیریت نام تجاری خود از طریق الگوریتم های خودکار را می دهد. به جای جستجوی دستی هزاران محصول برای یافتن مارک کپی برداری ، رجیستری به سرعت کالاهای تقلبی را پیدا و گزارش می کند.
با نزدیک شدن به فصل بازار تعطیلات ، آمازون می داند که ماموریتی ماموت دارد که از فروش کالاهای تقلبی جلوگیری کند. در اوایل این ماه ، غول تجارت الکترونیکی از همکاری جدید با دولت ایالات متحده برای کمک به مبارزه با کالاهای تقلبی خبر داد.
از طریق TechCrunch
منبع: subtitle-news.ir